Dit (of soms reguliere spatbordjes) zie ik idd meestal op foto's, dus daarom mijn vraag.
Kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt om continue ondergespetterd te worden.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit (of soms reguliere spatbordjes) zie ik idd meestal op foto's, dus daarom mijn vraag.
Vind de stand van je zadel nogal exotisch... Heel ver naar achteren en met de punt omhoog. Benieuwd of dat lekker blijft fietsen tijdens langere ritten.Wouter Duijndam schreef: ↑wo 20 jun, 2018 07:28Gisteren de eerste 10km's gereden na het grote onderhoud.
Nu enkel nog spatborden bestellen.
Die heb ik tijdens de rit al anders versteld, maar dat was na deze foto..mqaa schreef: ↑wo 20 jun, 2018 08:17Vind de stand van je zadel nogal exotisch... Heel ver naar achteren en met de punt omhoog. Benieuwd of dat lekker blijft fietsen tijdens langere ritten.Wouter Duijndam schreef: ↑wo 20 jun, 2018 07:28Gisteren de eerste 10km's gereden na het grote onderhoud.
Nu enkel nog spatborden bestellen.
PeterFokkinga schreef: ↑di 19 jun, 2018 23:50nog wat plaatjes voor de liefhebber
Ik heb er even (kuch) op moeten wachten, maar het is een geweldige fiets! Het plan is om nog een zadeltas a la Carradice te maken met ~ 22 liter inhoud in dezelfde stijl/stof als de randonneur tas.
Op de bovenste foto niks van te zien, op sommige andere foto's wel, maar dat zal wel lichtval zijn...(?)Travelmaster schreef: ↑wo 20 jun, 2018 10:09PeterFokkinga schreef: ↑di 19 jun, 2018 23:50nog wat plaatjes voor de liefhebber
Ik heb er even (kuch) op moeten wachten, maar het is een geweldige fiets! Het plan is om nog een zadeltas a la Carradice te maken met ~ 22 liter inhoud in dezelfde stijl/stof als de randonneur tas.
Wat is er nou met je stuurlint gebeurd? Twee kleuren?
Ik heb gekozen voor een set SKS Bluemels 53 spatborden en heb deze er vandaag opgezet.
En een ander zadel zo te zienWouter Duijndam schreef: ↑vr 22 jun, 2018 18:32Ik heb gekozen voor een set SKS Bluemels 53 spatborden en heb deze er vandaag opgezet.
Past allemaal netjes en ziet er goed uit.
Zeker, het SQLab 621 zadel zit voor geen meter.Fedor schreef: ↑vr 22 jun, 2018 19:32En een ander zadel zo te zienWouter Duijndam schreef: ↑vr 22 jun, 2018 18:32Ik heb gekozen voor een set SKS Bluemels 53 spatborden en heb deze er vandaag opgezet.
Past allemaal netjes en ziet er goed uit.
Ik ga één bidon gebruiken voor een vouwbare buitenband en binnenband.willem.m schreef: ↑vr 22 jun, 2018 19:39Ben je een erg dorstig type dat je 3 liter kwijt kunt in deze drie bidonhouders? Dat is een hoop gewicht hoor. Tijdens je rit van NL naar Spanje kom je toch geregeld langs een cafe waar je water kunt bijhalen. Kijk, als je naar Death Valley gaat, is het een ander verhaal.
Verder ziet de fiets er strak uit!
Eentje voor de brandstoffles, eentje voor de gereedschapsbidon en een grote petfles is handig op de camping. Dan nog een gewone bidon.... oeps, te weinig houders.
Met inhoud zoals je wel had begrepen.
WAT een prachtfiets!
En met de legendarische blubber