Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1164 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35145 berichten
D’r zijn daar niet zo heel veel straten met van die onderbroken suggestiestroken erlangs zag ik vanmorgen in m’n koffiepauze. Geen prioriteit om verder te zoeken.

O ja de boerderij staat niet op funda.
De suggesties die van de foto uitgaan zijn anders dan de werkelijkheid.
Landgoed van Nederland, centrum van stank.
In deze gemeente wonen 6 keer zo veel varkens als mensen.
Je mag drie keer raden welke partij de grootste is gebleven bij de gemeenteraad verkiezingen.
Gemeente Berkelland?
Poppink schreef:
di 22 mar, 2022 14:41
De suggesties die van de foto uitgaan zijn anders dan de werkelijkheid.
Ah dus het is niet in Bentelo, de suggestieverf is fakenew en de Poppink indentificeert zich met een transcycluele cisgazelle.

Lastig. Wekerom?
Poppink schreef:
di 22 mar, 2022 14:41
(...).
Landgoed van Nederland, centrum van stank.
In deze gemeente wonen 6 keer zo veel varkens als mensen.
Je mag drie keer raden welke partij de grootste is gebleven bij de gemeenteraad verkiezingen.
Dat riekt naar Hof van Twente.
JanH schreef:
di 22 mar, 2022 15:43
Dat riekt naar Hof van Twente.
Wat weer wijst op een goede neus, speurneus.
DSC_6601.JPG
Zelfde plek, ander uitzicht.
Deze opgave is na de aanwijzing alleen met noeste arbeid te vinden (tenzij je de plek herkent). Ik vond de foto van de Mont Blanc leuker, omdat je daar tenminste nog een referentiepunt had. Ik sla deze ronde dus over.

/edit:
Bij nader inzien sla ik toch geen ronde over 🙃
Heb wat rondgekeken (niet heel uitgebreid) in Hof van Twente naar een wegpatroon: bocht naar rechts waarna de weg richting ZW gaat, direct na de bocht een splitsing met een kronkelende zandweg schuin naar rechts (West). Niet gevonden.
Staat deze splitsing op Streetview?
Ik kan het ook niet vinden. Je zou toch denken dat je het op OSM en op satellietbeeld zou kunnen zien, zeker de kronkel in de weg is opvallend.
Zie ik helemaal links in de lucht hoogspanningsdraden?
Waarom ligt er eigenlijk een paadje naast dat pad. MTB route? Zou het hierlangs kunnen zijn?

https://www.mtbroutes.nl/overijssel/delden
Het was niet mijn bedoeling het zo moeilijk te maken.
De plek is ten westen van de zijtak Almelo op het MTB kaartje.
Op streetview is de plek vanaf zo'n 20-25 meter zichtbaar.
Ik had juist daarvoor een foto genomen met een brughek zoals JanH had gedaan en zag later dit mooie pad.
Poppink schreef:
di 22 mar, 2022 21:25
... De plek is ten westen van de zijtak Almelo op het MTB kaartje. ...
Hier dus:
https://maps.app.goo.gl/QJSnJvoXztNpvzn1A
De gedachte om het te vinden had dus moeten zijn dat ze zo'n grote reclame niet langs een klein weggetje zetten en dat er dus een grote weg naast ligt. Voor de volgende keer dus.
Leon schreef:
di 22 mar, 2022 21:39
De gedachte om het te vinden had dus moeten zijn dat ze zo'n grote reclame niet langs een klein weggetje zetten en dat er dus een grote weg naast ligt. Voor de volgende keer dus.
Exact Leon.
En willem.m heeft het exact gevonden.
Hij heeft de krentewegge verdiend.

Door alleen de ventweg er op te zetten valt de belangrijkste informatie over de weg weg.
Het is eigenlijk een dubbele viersprong.
Op de valreep van het slapen gaan (straks dromend over krentewegge) nog snel even een nieuwe raadplaat. Waar precies stond de fotograaf?

2292.jpg
Willem, je hebt een oogje voor graffiti.

Het plaatje komt me verder wat Duits over.
Hoort dit plaatje niet in de rubriek 'ugly houses'?
Los van de grafitti; zien we aanknopingspunten?
Poppink schreef:
di 22 mar, 2022 22:35
Hoort dit plaatje niet in de rubriek 'ugly houses'? ...
Het is inderdaad een mooie cross-over.

Ik verwacht dat Martin of JanH wel een eind zullen komen met zoeken. Als het veel te moeilijk is (wat ik zelf overigens niet denk), dan geef ik vanavond wel een aanwijzing.
willem.m schreef:
wo 23 mar, 2022 17:30
Poppink schreef:
di 22 mar, 2022 22:35
Hoort dit plaatje niet in de rubriek 'ugly houses'? ...
Het is inderdaad een mooie cross-over.
In principe vind ik het idee om een gevel vanaf de punt in twee te snijden lelijk, maar in dit geval vind ik het wel heel smaakvol uitgevoerd. Functioneel is het ook want gezien de binnenstedelijke krapheid is de maker er in geslaagd om veel licht in het huis te laten. Er is dus een reden voor het ontwerp, iets wat bij veel ugly houses volgens mij niet het geval is. Vast Duits inderdaad.
willem.m schreef:
wo 23 mar, 2022 17:30
Ik verwacht dat Martin of JanH wel een eind zullen komen met zoeken (...)
Ik voel me uitgedaagd, maar eh, net na het werk wat gezocht op groene / koperen kerktorenspits in NL en D maar geen succes. Dat emailadres ook niet.

Nu ga ik eerst koken en eten. Vanavond maar weer verder maar binge watchen van de West Wing is ook aantrekkelijk. 🤔 😕