Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 113 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3755 berichten
Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn onze aanwinsten
Dat zijn 2 hele mooie fietjes :)
Ze rijden ook 'echt' super
Dat geloof ik graag.

De zwarte is geloof ik een Riese & Muller , die witte ook ?
Beide R&M
De witte is van mijn vrouwke
Nog eentje

Afbeelding
Mooie fietsjes - mag je best heel blij mee zijn.
Afbeelding

Daar is hij eindelijk!! Fantastische fiets! :D

Afbeelding

Wel fijn zo'n grote alleshouder... kan m'n favoriete flesje wijn ook mee!
Edwin* schreef:Afbeelding

Daar is hij eindelijk!! Fantastische fiets! :D
Afgaand op het formaat van de planken op de laminaatvloer en van de bidonflessen lijkt die me een erg kleine en lage fiets....
Ik kan me voorstellen dat de fiets klein lijkt en voor sommigen ook (te) klein is.

De framemaat is 53 cm en dat komt omdat ik (slechts) 1.75 m ben :wink: en na metingen deze framemaat het beste bij mij past.
Leuk Edwin, gefeliciteerd! Volgens mij ga je er veel lol van hebben. Niks zo leuk als een nieuwe fiets in gebruik nemen toch? En die fleshouder is echt voor heel veel dingen ideaal. Van frisdrank via wijn tot netjes appels, heb het allemaal al gehad.
AfbeeldingAfbeelding
mijn vakantiefiets 2016, eerst maar in nederland geweest om zo alle bevindingen aan te passen of te herstellen.
Wybi, jammer genoeg geen plaatjes van imageshack te zien, ook niet als ik de link in een ander venster open.
Ik zie de plaatjes van Wybi (inmiddels) wel.

Grappige combinatie, een ATB met een aanhanger. Ben je van plan daar ook mee off-road te gaan rijden en zo ja heb je dat al gedaan en wat zijn je ervaringen?

Het zadel is wel aardig sportief voor een vakantiefiets ;-)
Mooie fiets. Veel plezier, heb je ook een foto van de bevestiging bij de achterpadden? :)
Knappe fiets. Titanium toch?
Die koga-aanhanger, was die niet om te toveren in een hele tafelset ofzo? Staat me iets van bij.
Van Nicholas fiets?
daulagari schreef:Ik zie de plaatjes van Wybi (inmiddels) wel.

Grappige combinatie, een ATB met een aanhanger. Ben je van plan daar ook mee off-road te gaan rijden en zo ja heb je dat al gedaan en wat zijn je ervaringen?

Het zadel is wel aardig sportief voor een vakantiefiets ;-)
Helaas zowel in IE11, Chrome als Firefox geen plaatjes (wel van andere fietsen)
Als ik de koppeling open in een apart tabblad krijg ik een 404 fout.
Ik zag de foto's ook normaal. Omdat ik veel offroad ga zoals tourtochten en ardennen wilde ik dat dus ook met vakantie doen, daarom was ik dat in Nederland het gaan uitproberen en dat ging niet zonder slag of stoot , het is wel te doen maar niet met deze bevestiging op de achteras die is veel te slap,dus heb ik hem al aangepast en op het frame bevestigd. En inderdaad travelmaster is deze met tafel en stoel inéén. Een 29 inch titanium mtb van van nicholas. Foto volg
Mooie fiets :) Zou je mischien een close up foto willen maken hoe je de fietskar aan het frame bevestigd hebt ?