Hier zijn wat foto's van mijn fiets , ik ben er wel nog niet mee op vakantie geweest maar dat is wel de bedoeling ermee
Zo zag hij er uit toen ik hem pas had.
Zo ziet hij er op dit moment uit.
De voorlamp is een Sigma Karma Evo XL. Die brand 8 uur op 320 Lumen en 24 uur op eco, dat is voldoende om een fietspad goed mee te verlichten. Helaas is deze lamp alleen oplaadbaar met een stopcontact. Er zijn wel powerbanks met een stopcontact uitgang die wil ik me nog eens kopen dan kan ik meerdere dagen zonder stroom. Ik heb nu 2 Xtorm 10.000 mah powerbanks maar die hebben alleen usb uitgangen. De fietscomputer is een Sigma Rox 10.0 gps computertje. Gaat een hele dag fietsen mee en is usb oplaadbaar met een powerbank. Handig om de totale kilometerstand van de fiets bij te houden. De teller staat nu op 3000km.
Achterlampje is van Bontrager en doet 65 lumen. Is ook usb oplaadbaar met een powerbank
Hier is een foto van de binnenkant van de Brooks stuurtas. Misschien handig voor iemand die er ook eentje wil kopen omdat ik geen enkele foto heb gevonden op het internet hoe hij er van binnen uit ziet. Ortlieb stuurtassen hebben nog aparte zakjes met rits sluitingen in de binnenkant maar de Brooks heeft dat niet. Jammer want als ik nu m'n sleutels in de tas doe rammelen die de hele rit en zo heb ik m'n powerbanks al beschadigd
Hij heeft wel 9 Liter inhoud dat is best veel. Hij sluit met 2 magneten en is makkelijk te openen met een hand tijdens het fietsen. Ook is die 100% waterdicht.
Het gereedschap tasje heeft 1.5 liter inhoud en hier zit een mini pomp , plakspullen en een multitool in .
De zadeltas heeft 10 liter inhoud en is ook 100% waterdicht , ook zonder spatborden komt er geen water in.
De fiets is een Cannondale Badboy R SLX en is zoals de naam al doet vermoeden afgemonteerd met Shimano SLX. Het is een 3x9 dus een groot bereik , wel handig in Zuid Limburg. Ik kom overal moeiteloos omhoog. Ik heb ervoor gekozen om op deze fiets geen bagagedrager te zetten omdat dat vind ik het model uit deze fiets haalt. Als ik de tassen eraf haal ziet hij er echt strak uit. Voordat ik ermee op vakantie ga (weekje kamperen in de ardennen) ga ik me nog een Topeak Journey aanhanger kopen want ik krijg nooit genoeg mee op deze manier