Omdat ik dit jaar van plan ben door België heen te gaan fietsen (Vennbahn) dit onderwerp met veel interesse gelezen.
Ik ga zeker een aantal campings bezoeken die in de lijst staan.
Nou kwam ik in mijn zoektocht ook camping Wiesenbach bij Sankt-Vith tegen, wie weet wat meer over deze camping die staat niet in de lijst, op ACSI staat;
Camping Wiesenbach is een camping in Sankt Vith (Luik, België), gelegen aan een rivier/beek. De camping heeft plaatsen met afbakening en zonder schaduw.
De beoordeling op de ACSI site zijn ook positief.
Gezien de ligging aan de Vennbahn deze kiezen?
Of toch beter Camping Oos Heem in Amel?
Daarna ga ik richting Luik naar Les murets.
Daarna naar Brussel camping caravanning brussel kiezen of beter Grimbergen?
Daarna naar Antwerpen camping de molen.
Verwacht zeer zeker na mijn tocht recensies van deze campings te kunnen geven.
Ik zie graag reacties.
Nog even op Archie ingaan, ik zie in database van archie 393 campings, waarschijnlijk niet allemaal fietsvriendelijke campings, maar wat is het probleem aan archie te vragen of je deze database mag gebruiken?
Want volgens mij kent Campings Belgie nog geen 393 campings
Ik ga zeker een aantal campings bezoeken die in de lijst staan.
Nou kwam ik in mijn zoektocht ook camping Wiesenbach bij Sankt-Vith tegen, wie weet wat meer over deze camping die staat niet in de lijst, op ACSI staat;
Camping Wiesenbach is een camping in Sankt Vith (Luik, België), gelegen aan een rivier/beek. De camping heeft plaatsen met afbakening en zonder schaduw.
De beoordeling op de ACSI site zijn ook positief.
Gezien de ligging aan de Vennbahn deze kiezen?
Of toch beter Camping Oos Heem in Amel?
Daarna ga ik richting Luik naar Les murets.
Daarna naar Brussel camping caravanning brussel kiezen of beter Grimbergen?
Daarna naar Antwerpen camping de molen.
Verwacht zeer zeker na mijn tocht recensies van deze campings te kunnen geven.
Ik zie graag reacties.
Nog even op Archie ingaan, ik zie in database van archie 393 campings, waarschijnlijk niet allemaal fietsvriendelijke campings, maar wat is het probleem aan archie te vragen of je deze database mag gebruiken?
Want volgens mij kent Campings Belgie nog geen 393 campings