Vandaag is mijn nieuwe fiets geleverd. Genesis Vagabond. Vooral bedoeld voor offroad reizen in binnen en buitenland. Gaat nog een achterdragertje en bidonhouders op.
Gr Leo Jansen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat is dat voor een gevaarlijk lemmet-achtig ding, die daar achter het zadel uitsteekt?leoprodeo schreef:Vandaag is mijn nieuwe fiets geleverd. Genesis Vagabond. Vooral bedoeld voor offroad reizen in binnen en buitenland. Gaat nog een achterdragertje en bidonhouders op.
Gr Leo Jansen
leoprodeo schreef:Vandaag is mijn nieuwe fiets geleverd. Genesis Vagabond. Vooral bedoeld voor offroad reizen in binnen en buitenland. Gaat nog een achterdragertje en bidonhouders op.
Gr Leo Jansen
10 April? WF offroad tocht?55er schreef:Ga ik deze zien op 10 april?
Hoi Friso,Friso* schreef:Daar geniet je zo te zien volop van. Wat is nou een gemiddelde snelheid met je fiets? Hoe houden de schijfremmen zich?
Hoi Jeroen,jeroen_ schreef: De schijfremmen houden zich tot nu toe prima, ze remmen goed en behoeven weinig onderhoud. Het enige kleine nadeel is dat ze wat lawaai maken onder natte / modderige omstandigheden.
Ja de afwisseling is zeker leuk en lekker.jeroen_ schreef:@Friso: ja dat was weer een fijne tocht, heb ik toch nodig, maar dat zullen denk ik meer mensen hier herkennen. Ik zal binnenkort ook eens wat foto's van mijn rechtop fiets plaatsen.
Fijn die luxe van keuze tussen meerdere fietsen.
Het is misschien wel de moeite om aan de hand van het typenummer dat op de sticker staat of in de velg in gegraveerd op te zoeken of het wel velgen zijn voor velgremmen. Als het velgen zijn voor schijfremmen dan zou de zijkant te dun kunnen zijn om lang mee te gaan voor velgremmen.jacob_50 schreef:Het is op de foto idd moeilijk te zien, maar er zijn wel lichte sporen zichtbaar van de V-brakes .
Het zijn mavic velgen, en helaas lees ik op dit forum daar niet altijd positieve berichten over dus of ze sterk genoeg zijn voor mijn fietsvakantie weet ik nog niet.