Na een minuutje viel het kwartje en denk ik dat je hier niet zegt wat je bedoelt: met een Rohloff liggen de verhoudingen anders dan met een derailleur.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Na een minuutje viel het kwartje en denk ik dat je hier niet zegt wat je bedoelt: met een Rohloff liggen de verhoudingen anders dan met een derailleur.
Ik vermoed dat de BMC-trui van Greg Van Avermaet is en de DAF Trucks, kàn haast niet anders, van Roger De Vlaminck — de Pogacar van zijn tijd die in een wedstrijd eens voorop gaan rijden was, zich na een tunnel in het struikgewas verstopte en de ploeg van een panikerende Merckx een uurtje liet jagen op niemand, alvorens weer naar de kop te rijden en te vragen wie er nu eigenlijk was ontsnapt...
Mooi verhaal.CarlW schreef: ↑di 09 apr, 2024 11:39Ik vermoed dat de BMC-trui van Greg Van Avermaet is en de DAF Trucks, kàn haast niet anders, van Roger De Vlaminck — de Pogacar van zijn tijd die in een wedstrijd eens voorop gaan rijden was, zich na een tunnel in het struikgewas verstopte en de ploeg van een panikerende Merckx een uurtje liet jagen op niemand, alvorens weer naar de kop te rijden en te vragen wie er nu eigenlijk was ontsnapt...
Aan het einde van de tocht waren mijn billen het volledig met je eens.Grandonneur schreef: ↑di 09 apr, 2024 19:38Prachtig. En respect hoor, 90km vroeg in het seizoen is niet niks (vind ik dan )
Met deze tag dacht ik het te kunnen oplossen. Met exiftool.exe -n 20240410_104736.jpg -Orientation=8 krijg ik hem in juiste positie. Op mijn PC dan , op het forum staat hij nog steeds op zijn kant. Ik weet niet welke tag het forum uitleest.
Om ze goed te kunnen vergelijken moet ik ze eigenlijk op een fiets monteren die ik beter ken, en met banden die ik ook goed ken. Pas dan kun je er iets zinnigs over zeggen.
Ja, dat is een heel mooi fietsdijkje! Vroeger (60-er en 70-er jaren) gingen we daar zwemmen in de zomer en schaatsen in de winter, en onze trouwfoto’s zijn daar gemaakt!