Maak AB niet weer onzeker over al die moeilijke keuzes die inmiddels gemaakt zijn...
Een gescheurde buitenband kun je naaien met met flosdraad. Ik heb zo snel niet gezien of hij wel een naaisetje mee heeft...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Een andere spelletje kan zijn raad eens hoe veel invoerrechten hij moet gaan betalen voor de 3.5kg....Robertjan schreef:Inderdaad.
We kunnen er een spelletje van maken: z'n paklijst raadplegen en raden wat hij terug heeft gestuurd....
De route is inmiddels in volle gang en alles lijkt naar wens te gaan, behalve dat ik me nu al een beetje zorgen maak over de geplande route-afstand van Tucson naar Jasper, ruim 5100km..... We zitten nu in El Rito, New Mexico net ten zuiden van de grens met Colorado. De grootste tegenstander tot dusver was voor mij de hitte. Vooral de eerste paar dagen van de reis leek het wel of ik slechts de helft van mijn longcapaciteit over had, wellicht het gevolg van de hitte, huidverbranding, uitdrogingsverschijnselen en de hoogte. Tot aan Silver City begon ik dus erg te twijfelen en besloot om meer water mee te nemen, wat meer gewicht en volume betekent. Vandaar dat ik besloten heb om een aantal spullen terug naar Nederland te sturen om zo gewicht en volume te besparen. Voor de quizliefhebbers:Jan Eleveld schreef:De fietsmaat van AB schrijft daar o.a. dat AB nu al 3,5 kg van zijn bagage heeft teruggestuurd.
De praktijk is toch weer de beste leermeester, althans de leermeester naar wie men luistert.
Leuk blog.
Inmiddels eergister weer in het Hollandse aangekomen. Meteen een conducteur die je er op wijst dat je geen fietsen kunt vervoeren tussen 16.30 en 18.00 op een doordeweekse zweterige zomerdag..... en een lege accu van mijn Hondaatje. En natuurlijk stapels post en rekeningen, zo gaat dat als je terug bent .Wilm schreef:Hoi Auke,
Gaaf om te horen! Via de Doubledutch blog volg ik jullie ook.
Ben benieuwd hoe je slaapt ) ... of beter hoe je slaapzak bevalt?
Veel plezier, groeten en geluk,
Willem
PS: al wat foto's kunnen uploaden?
we zijn al drie weken in juli en die conducteur heeft zijn kalender nog steeds niet bijgezet?AB schreef:Meteen een conducteur die je er op wijst dat je geen fietsen kunt vervoeren tussen 16.30 en 18.00 op een doordeweekse zweterige zomerdag.....