Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is het gemiddelde gewicht van de wereldfietser - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wat is het gemiddelde gewicht van de wereldfietser

Lollige vragen Dries! Ik vind het leuk.
HansvanderVeeke schreef:Waar haalt Dries het steeds vandaan...?

Krijgen we straks, na al je vragen, ook een beschrijving van de gemiddelde (wereld) fietser?

Het valt me op dat hier erg veel lichtgewichten zijn. Ik dacht dat ik al niet te zwaar was, maar dat valt tegen met mijn 1.82 meter en 78 kg.
Op fietsvakantie gaat het er vanzelf af :lol:

1.87 mtr en 79 kg

DriesBa schreef:
Blanche schreef:
bert sitters schreef:8) 8) 8) Wat voor kleur ogen heeft de gemiddelde wereldfietser? :lol: :lol: :lol:

8) Raad maar Bert
:roll::? Jeetje Driesba je bent ook niet te stoppen he. :lol:
Jazeker wel. Ik zal proberen op te houden met mijn "verstrooi(i)ngsvragen".
Ik dacht dat het wel kon, maar als het teveel weerstand oproept, zal ik me beperken tot fietsinhoudelijke reacties. Ik hoop dat ik me houd aan het zelfreinigendprotocol, anders tik gerust even tegen het beeldscherm; ik zal dat als een dreun ervaren en mezelf corrigeren. Let op de volgorde van de icons: :oops: :? :) :lol:
Kom op Dries ba....er is niemand die zegt dat weerstand oproept. Ik wordt wel behoorlijk melig van je vragen. Waar is de humor? Mischien moet je mijn 2 berichten in je mailbox van een aantal dagen geleden en van vannochtend op deze site eens lezen, dan had je geweten dat mijn reacties niet slecht bedoeld zijn. Ik beloof om nu te stoppen met reageren.

Als jij beloofd je identiteit te ontmaskeren :wink:

Ik ben 1.87 mtr lang en ik weeg in sportkleding 84 kilo.

Heb effe de voedingscentrum site gecheckt en kom op een bmi van 19.16. Het slechte nieuws is dat ik slechts 3kg mag afvallen want anders ben ik te licht en moet ik regelmatig gaan eten (staat op de site!). Het goede nieuws is dat ik 19kg mag aankomen en dan nog steeds in de groene zone zit. Weet ik gelijk hoeveel ik mee kan nemen op fietsvakantie: 19kg. 8)

Enne Blanche, laat DrieBa toch met rust. Dit is immers Kletspraat. Tenzij hij de alle gegevens van de WF site gaat afhalen voor marketingdoeleinden, maar daar zie ik hem niet voor aan. Voor marketingtopics hebben we tegenwoordig een commerciële pagina.

jansenius schreef:Eens benieuwd hoeveel vrouwelijke wereldfietsers op deze indecente vraag zullen antwoorden, beste Driesba :lol: .
Maar goed, ikzelf ben 73 kg en 173cm.
Toen ik in 1994 voor de eerste keer naar India trok was ik 175cm en woog ik 68kg voor het vertrek en 59kg bij terugkeer ;-) .
En....was je toen ook gekrompen? 8)

Blanche schreef:
DriesBa schreef:
Blanche schreef:
8) Raad maar Bert
:roll::? Jeetje Driesba je bent ook niet te stoppen he. :lol:
Jazeker wel. Ik zal proberen op te houden met mijn "verstrooi(i)ngsvragen".
Ik dacht dat het wel kon, maar als het teveel weerstand oproept, zal ik me beperken tot fietsinhoudelijke reacties. Ik hoop dat ik me houd aan het zelfreinigendprotocol, anders tik gerust even tegen het beeldscherm; ik zal dat als een dreun ervaren en mezelf corrigeren. Let op de volgorde van de icons: :oops: :? :) :lol:
Kom op Dries ba....er is niemand die zegt dat weerstand oproept. Ik wordt wel behoorlijk melig van je vragen. Waar is de humor? Mischien moet je mijn 2 berichten in je mailbox van een aantal dagen geleden en van vannochtend op deze site eens lezen, dan had je geweten dat mijn reacties niet slecht bedoeld zijn. Ik beloof om nu te stoppen met reageren.

Als jij beloofd je identiteit te ontmaskeren :wink:
Hoi Blanche,

Ik ben een Drent en die staan bekend om hun droge humor - een opmerkelijk verschil met humor uit andere landsdelen, m.n. het westelijk deel -. Daar is (toch) niks mis mee. Wat een zender bedoeld wordt niet altijd goed begrepen door een ontvanger. Ik bespeur dat een beetje in dit draadje. Ook daar is niks mis mee. Om uit te leggen wat de oorspronkelijke bedoeling van m'n vraag was: Ondanks dat ik weet of veronderstel dat veel- c.q. lange afstandsfietsers vaak tengere - gespierde? mensen zijn o.a. of de fysieke omstandigheid van het lichaam een drijfveer zou kunnen zijn om veel of lange afstanden te fietsen. Ik had nog meer vragen maar die zijn niet noemenswaardig. Wellicht stel ik de vraag iets te populistisch?

M'n identiteit? Waarom? Blijkt dit niet al een beetje m'n vragen? Wat wil je weten? Ondanks dat ik wat terughoudend ben met het maar zondermeer blootgeven van persoonlijke gegevens, heb ik daarover geen specifieke geheimen. Is het op de huidige wijze verkeren met elkaar voor jou niet voldoende? Of wek ik de indruk mysterieus te zijn? Joost zal het weten. :wink:

Hoi Driesba,

Je suggereerd dat ik weerstand heb rondom je vragen. Ik geef aan dat dat niet zo is maar er super melig van wordt. Vandaar ook mijn melige reacties in je draadjes.

Waarom ik benieuwd ben naar je identiteit? Nou een aantal (melige) mensen
binnen de WF kringen zijn inmiddels aardig benieuwd naar de echte persoon achter je. Wie is de man achter al die vragen en wanneer verschijnt hij op een weekend. Maar goed ook dat is melig.

Zoals gezegd ook via PB .... de melige antwoorden-vragen zijn niet rot bedoeld dus vat ze zo ook niet op.

By the way ik ben getrouwd met een Drent dus ik snap wel iets van Drenten en de humor. En mijn humor zal niet geheel westers zijn want ik kom uit t´ Zuien oorspronkelijk.

Misschien tot het nazomer weekend?
Zo en nu stop ik even in je draadje(s) :wink:
DriesBa schreef:[Je zult mij niet horen grinniken over degenen die niet over hun gewicht durven te spreken. :)
BMI 23,15, dus bovenin het groen :wink:
Schoenmaat 43,5

Kennelijk zijn er binnen de WF geen "zwaargewichten"
Naast mijn alom bekende hoeveelheid bagage ( zo tussen de 30 en 40 kg) heeft mijn Koga ook nog eens mijzelf te torsen. En nog nog maar in ruim 10.000 km 1 gebroken spaak.

Het uur U : 93 kg lengte 183, leeftijd 63 boordmaat 43, kostuummaat hangt van het merk af ( Gardeur meestal 54, maar dan zijn de pijpen te lang) Schoenmaar 44,5- 45 hangt ook weer van het merk af.
Zo en ik ben van geboorte ook een Drent, dus hier ook een berg droge humor. Het spreekwoord zegt echter: "De Drent die is gewrocht uit turf jenever en achterdocht" :lol:

Ik ben trouwens wel al min of meer bekend bij een aantal WF-ers.
Helaas afgelopen vergadering in de Harskamperdennen niet..........ik mocht niet weg, mijn zoon trouwde op 30-08 :P

Als er nog meer info over mij nodig is............jullie mogen alles van me weten, behalve,........... jawel mijn pincodes. :D

Hoezo melig, zie jullie graag in Oudenbosch eind september.

Groet

Jans

IK ben 1.87 meter en weeg 92 kilo. heb een BMI van 26.59 Net iets te zwaar dus. Moet ongeveer 5 kilo afvallen.
Begin morgen dan maar gelijk met hardlopen en fitness.

Mario

Na alle reacties, geloof ik dat sommige opmerkingen/reacties verkeerd heb ingeschat c.q. beoordeeld. Mocht ik mensen daarmee op stang hebben gejaagd of gekwetst, dan spijt dat mij. Het was niet de bedoeling, maar soms komt geschreven taal, omdat de mimiek en nuance ontbreekt, harder over dan je bedoeld hebt. :)

Jans Kinds schreef:Kennelijk zijn er binnen de WF geen "zwaargewichten"
Jans
Of die houden wijzelijk de handen van het toetsenbord... 8)

met 90+ kilo op 1,77m en 30+ kilo bagage kom ik net zo goed de bergen op als de lichtgewichters , duurt alleen iets langer :)

1.95m lang
80kg zwaar

is er nog iemand nog langer hier? jullie zijn allemaal van die kleintjes. :P

Ik zit net vier koekjes naar binnen te werken, maar zie dat ik dat met mijn 1 meter 70, 79 kilo en een oranjekleurige BMI dat beter had kunnen laten :oops:

Goed, dat wist ik ook en fietsen is voor mij (mede) een middel om op een leuke manier af te vallen.

Oh ja Driesba: dat is het probleem met droge, al dan niet Drentse, humor: via internet komt dat een beetje slecht tot zijn recht soms.

pfffft :oops: net terug van een weekje Ardennen, twee kilo afgevallen en nog een BMI van 29 :oops:
178 centimeter en 93 kilo, tsja ik krijg van fietsen ook altijd zo'n honger.....

180cm
71kg
20jaar

1,90 & 81kg

1.95m lang
80kg zwaar
39 jaar oud

Ik heb mijn leeftijd er nu bij gezet. Want het schijnt dat gewicht en leeftijd gebonden zijn.

Als er een spreadsheet goeroe hier is, maak er even wat moois van! :D

1.73 lang (tegenwoordig eigenlijk kort)
70 kg (na een lange fietsvakantie soms 63 kg)
67 jaar oud