Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, dinsdagavond 2 september. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, dinsdagavond 2 september.

DAT is echt een topjack. Capuchon gaat niet in de weg zitten als je zijwaarts kijkt en hij is idd erg licht. In Noorwegen bergaf met vijf graden, tegenwind en slagregens hield-ie het.
Hij was wel nieuw. Over 10 jaar kan ik ook iets roepen over de duurzaamheid ;).

Blanche schreef:
Koert Schouten schreef:Ha, Blanche,

Laten we afspreken dat jij er volgende keer 1/10 bij bent om foto's te maken?! Voor een beetje extra PR ook handig.

Groeten, Koert.
Tis een beetje lastig voor me om op een werkdag even naar Amsterdam s'avonds te komen. Jammer maar geen optie dus, sorry
Hoi Blanche,

Jij kunt toch het initiatief nemen voor iets dergelijks in Sweet Lake City, Rijswijk, Voorburg, Delft en ´s Gravenhage. :shock: :shock: :shock:

Bedankt voor de regenjas tips. We gaan 11 september richting Bever en/of naar een winkel in de buurt ( James bedankt voor de tip, prijs scheelt een hoop Snickers :D )

bert sitters schreef:Hoi Blanche,

Jij kunt toch het initiatief nemen voor iets dergelijks in Sweet Lake City, Rijswijk, Voorburg, Delft en ´s Gravenhage. :shock: :shock: :shock:

No thanxs Bert...dat laat ik aan jou of iemand anders over.
Ik hou het op af en toe een weekendje organiseren met Wouter en Marianne. Zoals bijvoorbeeld:

8) Het Twenteweekend,
8) op de Heuvelrug-tocht en
8) de Via Romana-tocht.

Het is overigens de bedoeling dat er volgend voorjaar een mooie tocht door Zuidholland komt (in het weekend).