Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onverhard, de 10 mooiste routes ter wereld - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Onverhard, de 10 mooiste routes ter wereld

Mooie fietstochten. Voor mij blijven het illusies om bij te dagdromen.Kan het iets dichterbij.
In West-Europa bv.
Of de 10 mooiste off the road tochten in Nederland (heb je die wel) zijn voor een hoop mensen misschien wat beter te doen. Als dit ook nog kan met 28 inch wielen heb je een nog grotere doelgroep.

Ik doe de samenstelling niet, maar ik kan me voorstellen dat ervoor gekozen wordt elk continent te vertegenwoordigen, en dus ook Europa.

whisky schreef: De kustweg langs de Sinai naar Dahab is ook ongelofelijk mooi. De weg hobbelt naar de horizon met links de diepblauwe Rode Zee en het Arabisch Schiereiland aan de horizon
Whisky
Die route heb ik ook al eens gefietst, met niet al te brede 28' banden was het vrij zwaar.
Een negatief punt vond ik de ongelooflijke rotzooi langs het strand.
Mooier vond ik eigenlijk het natuurpark Nabq (foto), dat zuidelijker ligt en waar je ook doorheen kunt fietsen. Je komt uit bij zee met mangroves, een fantastische overnachtingsplek.

Afbeelding

Op de Hanzefietsroute van de bekende wereldfietser van Michael Wannet liggen ook talloze mooie onverharde paadjes. De route gaat door Duitsland en dus dichtbij.

Rutger

m-gineering schreef:Persberichtje
Klopt dat de route tussen La Paz en Coroico populair is. Maar verderop (Coroico-Rurrenabaque) is een stuk minder populair. Daar komt wel ca. eens per 2 jaar een fietser voorbij.

Ik vermoed dat er aan de "highway" gewerkt werd toen ik er langs kwam in 2005. De "nieuwe" weg was toen afgesloten waardoor iedereen over de, 's werelds gevaarlijkste, oude weg moest.

Rutger schreef:Op de Hanzefietsroute van de bekende wereldfietser van Michael Wannet liggen ook talloze mooie onverharde paadjes. De route gaat door Duitsland en dus dichtbij.

Rutger
Afbeelding

Daar ben je! Alles goed?