Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht

Ik heb mijn tassen ondertussen ook al gepakt (na lang zoeken naar mijn brandertje, maar gelukkig heb ik die ook weer gevonden). Morgenochtend fiets ik naar Utrecht om daar de trein naar Groningen te pakken. Ik heb er zin in! :)

Tot morgen!

Ik had gehoopt om zaterdag en zondag mee te kunnen fietsen maar helaas gaat het me niet lukken!

Heel veel plezier allemaal en we horen graag de verhalen en zien de fotos volgende week!

Groetjes

James

Hallo allemaal.

Weer veilig thuis, wasmachine draait al tent hangt te drogen en de fiets is ook al weer schoon.!

Heel gezellig weekend :!:
Anita bedankt voor de prima organisatie en alle medefietsers bedankt voor het gezellige gezelschap.

Windje 6-7 op het Groninger platteland kennen we nu ook allemaal. Voor de wind ( vandaag ) ging dat fantastisch, maar gisteren van Groningen naar Lauwersoog........... :roll: afzien hoor.

Fotos en nadere berichten zullen wel spoedig verschijnen denk ik zo.
Ik wilde me even melden, want ik was in Garrelsweer afgehaakt om linksaf naar Winschoten te gaan. Was inderdaad nog 60 km en ik was tegen 17.30 thuis.

Hoop dat iedereen een goede thuisreis heeft gehad.

Tot ziens

groet


Jans

Deze foto is genomen op zondagochtend, toen de wind een beetje was gaan liggen. Je ziet een van de twee groepjes die van de camping vertrokken zijn. Meer foto's op http://www.fotoboom.nl/wintertrektocht2008.

Afbeelding

Mensen, wat ziet dat er weer gezellig uit!!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Geweldig die foto's Erik,

Net als het hele weekend overigens. Organisatie en deelnemers bedankt!

Ik zal vanmiddag mijn plaatjes op internet zetten en hier een koppeling maken.

BRRRRRRRRRRRRRR!!

Leuke foto's!
Vooral Nel met dat mutsje :wink:

Hier dan de link naar de vanmiddag beloofde foto's.


Afbeelding

Top fotos zeg!
Baal wel dat ik zo'n leuke weekend gemist heb!
Volgende keer ben ik weer bij!

Groetjes en tot op de beurs komend weekend!

Froggy

Froggy schreef:Top fotos zeg!
Baal wel dat ik zo'n leuke weekend gemist heb!
Volgende keer ben ik weer bij!

Groetjes en tot op de beurs komend weekend!

Froggy
Hier nog eentje!
Jamer dat ik het heb moeten missen, is alweer veel te lang geleden!

Martijn
Blanche schreef:BRRRRRRRRRRRRRR!!

Leuke foto's!
Vooral Nel met dat mutsje :wink:

Blanche, het was geweldig en als je met een muts begint, dan moet je hem ophouden. :roll:
Jij bent natuurlijk nog nooit meegeweest in de winter. :lol:

bikelike schreef:Deze foto is genomen op zondagochtend, toen de wind een beetje was gaan liggen. Je ziet een van de twee groepjes die van de camping vertrokken zijn. Meer foto's op http://www.fotoboom.nl/wintertrektocht2008.

Afbeelding
Erik, en ook Richard,Leuk al die foto's. Het geeft een goed beeld.

bikelike schreef:Deze foto is genomen op zondagochtend, toen de wind een beetje was gaan liggen. Je ziet een van de twee groepjes die van de camping vertrokken zijn. Meer foto's op http://www.fotoboom.nl/wintertrektocht2008.

Afbeelding
Erik en Richard, Leuk, die foto's geven een goed beeld van deze zeer geslaagde wintertrektocht, met droog weer en heel veel wind.

Erik en Richard, ook van mij bedankt voor de foto's.

Een mooie verslaglegging van het weekend.

Wie weet zien we elkaar a.s. weekend op de Fiets en Wandelbeurs, anders tot ziens op een volgend WF ( of niet WF)-evenement.

Groet

Jans