Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Koga Miyata Randonneur - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

TKA Koga Miyata Randonneur

Beste mensen,
Om een einde te maken aan de discussie: ik ben de vorige eigenaar, die deze fiets aan Johan heeft verkocht. De fiets is van 2000, en ja ik heb er veel aan veranderd. Zo'n website als deze brengt je op ideeen. En als het je eigen fiets is dan ga je aan de slag om er een echte wereldfiets van te maken.....
De bracketdynamo is orgineel. Ik heb een 3 x 7 XT groep incl cantilever remmen gemonteerd. Het vlinderstuur vond ik niet fijn.
Ik heb vast nog het framenummer liggen.
De fiets heeft er zeker minder dan 5000 Km op zitten.

Deze fiets zou ik een mede wereldfietser nog steeds aanraden.
Voor de prijs zeker geen miskoop.
K. Nagtegaal schreef:Beste mensen,
Om een einde te maken aan de discussie: ik ben de vorige eigenaar, die deze fiets aan Johan heeft verkocht. De fiets is van 2000, en ja ik heb er veel aan veranderd. Zo'n website als deze brengt je op ideeen. En als het je eigen fiets is dan ga je aan de slag om er een echte wereldfiets van te maken.....
De bracketdynamo is orgineel. Ik heb een 3 x 7 XT groep incl cantilever remmen gemonteerd. Het vlinderstuur vond ik niet fijn.
Ik heb vast nog het framenummer liggen.
De fiets heeft er zeker minder dan 5000 Km op zitten.

Deze fiets zou ik een mede wereldfietser nog steeds aanraden.
Voor de prijs zeker geen miskoop.
Het framenummer is in de onderkant van de stuurbuis geklonken dus als je dat stukje frame niet hebt vervangen kun je het zo zien.
Beste Zwarte Kees,

Waarom wil je het framenummer weten? Heb je werkelijk interesse of kom je op voor de belangen van andere forumleden?
In dat kader wil ik dan mijn reactie plaatsen, ik vind namelijk niet meer dat het gaat om de fiets zelf, maar of het allemaal wel klopt. Dan herhaal ik hierbij nog maar eens dat dit voor de prijs een goede fiets is, die ik een ander die zoiets zoekt zou aanraden! Ik heb de bewijzen hier voor me liggen.....

Maar is deze fiets nu nog te koop? Ik ben zeer geinteresseerd.

Gr. Will