Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Berlijn - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Berlijn

In 2004 in zes dagen naar Parijs gegaan, dus Berlijn gaat ook wel lukken. Rond 120 per dag is te doen. Naar parijs was het veel heuvelachtiger (Ardennen) dan de route die ik naar Berlijn wil gaan. Ik ga bijv. zeker niet door de Harz!

Dank voor je links. Ik ga ze bekijken.

Wat je idee van jeugdherbergen betreft: er zijn inderdaad slaapzalen en stapelbedden. Maar ik slaap daar altijd prima. Eventueel heb je voor iets meer geld ook kleinere kamers. Ze hebben een ontbijt van hotelstandaard, een bar, een kelder met af te sluiten fietsbox, en je komt er de hele wereld tegen. Kortom, het proberen waard.
Wat je fietstocht betreft: ik heb in mei een weekje in Duitsland gefietst. Dacht ook eerst aan de R1, maar ben uiteindelijk met de trein retour naar Berlijn gegaan (goedkoop als je op tijd via internet boekt). je hebt daar in de omgeving verschillende schitterende fietsroutes (Spreewald, Oder-Neisse enz.). Zou je ook eens aan kunnen denken.

Karin
Veni vidi fietsie

Berlijn in zes dagen moet kunnen. Drie jaar geleden ben ik in vier dagen van Szczecin in Polen naar huis (Drenthe) gefietst. Had wel de wind mee en fietste tussen de 150 en 180 km per dag. Zes dagen moet dus kunnen, lijkt me.