Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw Fietsseizoen komt eraan...waar gaan we naar toe? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuw Fietsseizoen komt eraan...waar gaan we naar toe?

he
na een prachtige eerste langere fietsreis verleden jaar geraardsbergen girona
is dit het plan zo azie
singapore maleisie thailand cambodja vietnam en we zien wel
nog een paar weken geduld en we weten wanneer we vertrekken (spannend)

allemaal heel veel fietsplezier
en missch tot zaterdag en zondag op de fietsbeurs
groetjes
tineke en bono

Hallo,

Wij, drie mannen, vliegen op 31 maart naar Vietnam om daar voor zes weken Hanoi - Saigon route te fietsen. Vorig jaar november in Noord-Thailand gefietst. Ik hoop in ieder geval een fantastisch tijd tegemoet te zien. :D

Wim

Allereerst: Hele mooie foto's, Marco!!!

Plannen dit jaar:
* Mee naar Noord-Engeland met de Wereldfietser in juni
* Deel van de North Sea route (noord Denemarken, Zweden en groot stuk Noorwegen
* losse weekendjes in eigen land of Duitsland

Dit alles op m'n net aangeschafte ligfiets (Nazca Paseo) dus de weekendjes worden vooral gebruikt om m'n fiets goed te leren kennen.

Verder fotografeer ik ook graag dus zal verderop in het jaar zeker wat posten.

In de zomer drie weken Noord-Engeland/Schotland.
In mei een weekje via de Nederlandse en Belgische kust naar Noord Frankrijk.
En tussendoor natuurlijk de nodige weekendjes in eigen land.

Fiets ze!

Sandra

Waar ga je naar toe Mirjam? Kom je op jouw tocht door de wijde wereld ook nog eens een keertje op een weekend van de Wereldfietser langs?

na mijn tocht naar de noordkaap van vorig jaar enkele afspraken met mezelf gemaakt:
1- ik ga niet meer in mijn eentje
2- ik ga de volgende keer naar een warm land

Mijn plannen zijn dus om in mijn uppie over IJsland te fietsen, liefst een groot deel door de binnenlanden. :wink:

Sjirk

Wij hebben net de tickets gekocht.
We fietsen van Malawi naar Livingstone in Zambia. 4 weken in juli/augustus. Voor het eerst naar Afrika.
Tenminste dat hopen we. Onze fietsen konden niet verder gegarandeerd worden dan tot Kenia.Daarna wilde men niet meer garanderen dat ze aankwamen omdat ze niet zo'n positieve ervaring hadden met Kenia airlines. Maar dat risico hebben we maar genomen. Mochten de fietsen niet aankomen,dan zien we wel weer verder.
Anouk

We gaan in juli/augustus de Limes 3 route fietsen. Heb er erg veel zin in.

Een al lang gekoesterde wens: naar Santiago de Compostela. En met die wens wil ik niet wachten totdat ik in de vut zit. Vorig jaar al toestemming gevraagd aan werkgever voor 6 weken verlof en dat was akkoord. Nu... vanwege fusie en reorganisatie ben ik ontslagen en kan vanaf 22 april in de WW zitten. Dus dat wordt nog stoeien met de UWV of een andere werkgever. Ik wil in mei (oorspronkelijk 26 mei) vertrekken.
:roll:

Hey !

Het werkt inspirerend om te lezen waar iedereen dit jaar weer naartoe gaat!

Wij zijn dit jaar al een weekje weg geweest (Zuid-Spanje) maar trekken er ook zeker deze zomer weer op uit...waarschijnlijk niet langer dan twee weekjes omdat we geld moeten gaan verdienen voor onze aanstaande langere reis naar (hopelijk) Zuid-Amerika!

Voor deze zomer wordt het misschien wel Schotland..., of Frankrijk..., of Spanje..., of... Gelukkig duurt het nog even voor het zomer is :D

Veel voorpret/plezier alvast iedereen!
Gudrun

In augustus naar IJsland en zoveel mogelijk onverhard.
(en niet weggespoeld worden door een rivier...)

@mw: marjam, nou maak je ons wel nieuwsschierig? Waar ga je naar toe? Wanneer is het geld op?

@marianne: thanks....ben heel benieuwd naar jou foto's. Veel succes met je nieuwe ligfiets

@sandra: nederlandse- belgische kust....mijn eerste tocht met Lisette...na 3 dagen viel ik van mijn fietsje omdat ik zo stoer mogelijk wilde afdalen (was 16 en voor het eerst met Lisette met vakantie, hormonen gieren dan wat meer door je lichaam 8) ) moest door mijn ouders worden opgehaald. Maar na de valpartij wel schitterende mensen ontmoet die 2 gestrande pubers een heel eind op weg hebben geholpen.

@sjirk en willem: beiden naar IJsland? Gaan jullie met elkaar?

@geluk: wens je veel geluk met het rond krijgen van je plannen.

@gudrun: leuk hè, om elkaar te inspireren...veel succes met de voorbereidingen van je lange(re) reis

Mijn vriendin en ik gaan in augustus naar Santiago de Compostella fietsen via de Atlantische kust (kunnen we onderweg mijn tweede passie golfsurfen ook nog bevredigen :D ) We fiesten vanaf Apeldoornop onze nieuwe Santosjes, dus ben heeeeeeeeeeeel benieuwd

grt Ernst

Hoi Marco!

Net terug uit Chili/Argentinië, de verhalen hoor je woensdag wel (als ik vrij kan krijgen....)

India staat nog op de agenda voor dit najaar!

Groetjes,
Ellen

Oh enne... welke camera gaat er nou mee op die reis van jullie? :lol:

fietsjunks schreef:Hoi Marco!

Net terug uit Chili/Argentinië, de verhalen hoor je woensdag wel (als ik vrij kan krijgen....)

India staat nog op de agenda voor dit najaar!

Groetjes,
Ellen

Oh enne... welke camera gaat er nou mee op die reis van jullie? :lol:
Waar in India???
Hoi Bert en Marco,

Mirjam, alias pippie, gaat net als schrijver dezes naar ......

AUSTRALIE !!!!

Groetjes en tot ziens ( ergens in 2008 )

Ps dat is het enige nadeel van een lange reis, dat je al die leuke mensen en weekenden bij de wereldfietser mist ...

Ps 2 , jullie kunnen mijn avonturen weer meelezen op het forum, bij bestemmingen, australie. Vrijdag 30 maart vliegen natascha en ik naar Istanbul, natascha fietst mee tot de grens met Iran en larsje gaat door.....naar australie !!!!

Doei doei

Hoi Lars,

aangezien het eind van de week al gaat gebeuren wil ik je hierbij een prachtige reis toewensen, dat alles op rolletjes mag lopen. Veel (fiets-) plezier.

Het omgekeerde geldt ook, we moeten het ruim een jaar zonder je stellen bij de weekeinden, dat zal wel wennen zijn.

Groetjes,
Frank

Niet dit seizoen, maar volgend jaar, ga ik met twee vrienden van mijn middelbare school door Amerika fietsen van de West- naar de Oostkust. Wordt (op twee weken Ardennen na :lol: ) onze eerste fietsvakantie, dus we kijken er erg naar uit!
lars de wit schreef:Hoi Bert en Marco,

Mirjam, alias pippie, gaat net als schrijver dezes naar ......

AUSTRALIE !!!!

Groetjes en tot ziens ( ergens in 2008 )

Ps dat is het enige nadeel van een lange reis, dat je al die leuke mensen en weekenden bij de wereldfietser mist ...

Ps 2 , jullie kunnen mijn avonturen weer meelezen op het forum, bij bestemmingen, australie. Vrijdag 30 maart vliegen natascha en ik naar Istanbul, natascha fietst mee tot de grens met Iran en larsje gaat door.....naar australie !!!!

Doei doei

Hoi Lars,
Geniet....geniet....en geniet......!
Die leuke mensen en de weekenden wachten wel. We fietsen wel een stukje jou kant op.
Een hele goede reis!
Groet,
Marco

Op pelgrimsreis naar Istanbul en terug, ben geen moslim maar Santiago is me te druk. vertrek eind april terug eind september. Route Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Bulgarije, Turkije, Bulgarije, Servie, Kroatie, Slowenie, Itlaie, Zwitserland, Frankrijk en Belgie

Mis wel de zomeractiviteiten maar dit compenseert veel.

Groeten

Paul Snoeij