oh Bert
Die krant hebben wij niet. Bewaar hem even.
Groeten
Gudy
Over wandelen gesproken!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:configureer je browser om geen plaatjes te laden op het wereldfietser.nl domein en je hebt nergens last vanexplorer schreef:Beste Gudy,
Net terug van een lange reis .....
Dit lijkt meer een advertentie van Gudy en John te worden dan informatie over de Fiets en Wandelbeurs. Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
Erg hé!!!explorer schreef:Beste Gudy,
Dit lijkt meer een advertentie van Gudy en John te worden dan informatie over de Fiets en Wandelbeurs. Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
Eric Schuyt wordt nogal eens aangevallen als hij zijn flyers over zijn boeken neerlegt/hangt bij elke gelegenheid maar jij kan er ook wat van. Ik zou je willen vragen on-topic te blijven.
Jan
Ik vind het wel leuk die foto's zo hier en daar, het zijn én mooie foto's én kwaliteitsfoto's. Dat het niet altijd even relevant is, ach ja, dat nemen we dan maar voor liefexplorer schreef:Beste Gudy,
Valt me sowieso op dat je overal je foto´s neerzet waar dat mogelijk is, ook als het niet relevant is.
De fiets en wandelbeurs heet dit draadje, als ik besluit daar na toe te gaan (en dat ga ik a.s. zondag) dan is mijn drijfveer om daar informatie op te doen over wat ik tegen kan komen als ik op mijn fiets-ie stap en begin te trappen. Andere mensen te ontmoeten, ervaringen uitwisselen, mooie nieuwe fietsen bewonderen enz. Een van die dingen die me dus kan overkomen is wandelende vrouwen tegen te komen in lange gewaden in diverse kleuren en patronen. Want dat is dus al hier door Gudy gepost. Wat daar mis aan is kan ik niet ontdekken, de foto is hier gepost hij wordt niet te koop aangeboden en versluierende commerciële bodems kan ik er ook niet aan ontdekken. In mijn ogen is het voorlichting en dat is in dit draadje volgens mij helemaal niet on-topic. Hooguit kun je er uit concluderen hoe goed Gudy is in fotograferen en daar is niks mis mee, als je laat zien hoe goed je bent.explorer schreef:Beste Gudy,
Eric Schuyt wordt nogal eens aangevallen als hij zijn flyers over zijn boeken neerlegt/hangt bij elke gelegenheid maar jij kan er ook wat van. Ik zou je willen vragen on-topic te blijven.
Jan
Opzich vind ik dit ook wel een punt waar wat aandacht aan gegeven kan worden. Het forum word denk ik ook gelezen met een trage snelheid. Dan zijn foto's wel irritant.Roald schreef:Tsja, het enige nadeel dat ik eraan kan ontdekken dat er foto's gestrooid worden is dat als je onderweg bent en je zit in een primitief internetcafeetje met een gare modemverbinding, het wat langer duurt met het laden van de pagina.
Maar ja, hoe groot is de kans daarop....
zit je al in verwegistan, hoef (kun) je niet naar de beurs
stap 1.5: kijk of het bestandsformaat een beetje christelijk is, zoniet dan maak je een kleinere kopie (met aangepaste naam) parkeer je die ook op je site, en maak je de link naar het kleinere bestandMarco Meijerink schreef:Hoi Rutger,
We gaan een "help-rutger-plaatjes-op-het-web-zetten" actie opzetten
In principe is het vrij simpel.
Stap 1:
Zet een plaatje ergens op een website (dat kan niet op de site van de wf).
In jou geval staan er al plaatjes op je eigen site.
Stap 2:
Zoek de link op. Als je de link niet weet doe dan het volgende.
Ga met je muis op het plaatje staan, rechter muisknop intoetsen en het adres (URL) selecteren en copieren.
Stap 3:
Zet het adres
tussen twee waardes, te weten .
Je krijgt dan zoiets als dit.
Let er goed op dat er geen spaties in komen te zitten. Dat heb ik nu wel gedaan omdat je anders het plaatje ziet en niet de tekst.
Nou, kom nu maar op met je foto's......