Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Google Earth&Maps update-dag! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Google Earth&Maps update-dag!

Michael W schreef:Mooi, heel mooi, nu zien we dat de Cascade de Cola de Caballo net geen 1800 meter haalt :wink:
1759m was het daar volgens mijn GPS log 8)

Afbeelding

De tovenaar schreef:1759m was het daar volgens mijn GPS log 8)
Toen ik daar destijds wandelend was geariveerd, kwamen er twee mb-ers die per fiets naar Gavernie gingen. Ik was benieuwd of het ze zou lukken. :wink:
Er komen ook steeds meer namen te staan op die Terreinweergave, zelfs bij boswegen met een naam !!

Michael W schreef:Er komen ook steeds meer namen te staan op die Terreinweergave, zelfs bij boswegen met een naam !!
Inderdaad, in sommige national parks in de VS staan er nu ook trails en campsites op aangegeven:

Afbeelding

Handig voor mijn planning voor de komende fietstocht door Utah.

Re:

Er is weer een update gedaan door Google: heel België is nu in hoge resolutie zichtbaar. In de Hoge Venen kun je de boom zien waar je tegen gepinkeld hebt en je kunt de trekkertentjes op de campings zien staan.
Wie vindt zijn eigen tent?
Groet,
Leon
Leon schreef:Wie vindt zijn eigen tent?
Ik stond onder een boom. :cry:
Het is weer update-dag!
[Limburg-promo] Nu ook Zuid-Limburg in streetview. [/Limburg-promo]
Leon (bij wie nu ook google-earth geweldig werkt op de nieuwe i7-pc met vette videokaart - met de F16-simulator met 1000 mph onder de 3D Golden-Gate doorvliegen en zo, niet te vaak want dan wordt de geheime dienst nerveus...)
Leon schreef:Het is weer update-dag!
[Limburg-promo] Nu ook Zuid-Limburg in streetview. [/Limburg-promo]
Leon
en fietsrouteplanner voor amerikaanse steden
Geen idee of het al eerder was, maar in Google Maps kun je nu, net als bij Open Street Map, zelf kaartmateriaal bewerken.
Uiteraard niet Nederland of andere west-Europese landen. Maar wel bijvoorbeeld in Bulgarije, Roemenië, Marokko, Peru e.d.
Have fun!
Onder het kopje "There is a Blach HOLE in the earth!"
Hebben jullie dat ook dat je in Google Earth (versie 6) en zwart gat ziet bij Burnenville (B)?
Zo: http://www.leonpoels.nl/fietsen/blackhole.jpg
Als je Burnenville intikt (in g.e.) gaat hij er rechtstreeks naar toe.
Ik ben benieuwd of het aan mijn systeem ligt of dat het :wink: echt is.
Er met de F16 doorheen vliegen lukte - bijna.
Leon
Google is het spoor bijster:
Tilburg is verplaatst naar de Markerwaard!
Afbeelding :shock:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... 17294&z=11
http://www.nu.nl/tech/2407885/fouten-in ... epast.html#
De tovenaar schreef:Google is het spoor bijster:
Hebben ze inmiddels al weer terug verplaatst :wink:
Michael W schreef:
De tovenaar schreef:Google is het spoor bijster:
Hebben ze inmiddels al weer terug verplaatst :wink:
Dat kan wel zijn... Maar ik had toch mooi natte voeten vanmorgen! :? :wink:
Maarten W schreef: Dat kan wel zijn... Maar ik had toch mooi natte voeten vanmorgen! :? :wink:
Dat kan niet want ze hadden bij Google het hele Markermeer drooggelegd :wink:
Michael W schreef:
Maarten W schreef: Dat kan wel zijn... Maar ik had toch mooi natte voeten vanmorgen! :? :wink:
Dat kan niet want ze hadden bij Google het hele Markermeer drooggelegd :wink:
Hmmz, dan werd ik toch pas echt goed wakker nadat ik onder de douche uit stapte vanmorgen...
Maarten W schreef: Hmmz, dan werd ik toch pas echt goed wakker nadat ik onder de douche uit stapte vanmorgen...
Het bewijs (was even zoeken) :wink:

Afbeelding
Gaat de Markerwaard er dan eindelijk komen? Zijn er voldoende werklozen die aan het werk gezet kunnen worden voor de inpoldering zoals bij de andere polders?
Maakt niemand zich zorgen om je privacy? Als huizenzoeker kan ik via google - streetview de kopjes op het aanrecht zien staan. Google mening over privacy, als het niet beschermd is, kan het gepubliceerd worden. Dat lijkt wel een beetje op, als je fiets niet voldoende tegen diefstal beschermd is, kan hij niet gestolen worden en mag een ieder hem gebruiken. De informatie die niet versleuteld is, wordt door Google bewaard. Big brother is logging you.
Ik weet niet of ik blij ben met een Google Earth & Maps update met meer info maar minder privacy om weer bij het topic te komen.
Eric op de Fiets schreef:Ik weet niet of ik blij ben met een Google Earth & Maps update met meer info maar minder privacy om weer bij het topic te komen.
Met Google Streetview kan ik alvast bekijken hoe een appartement of hotel dat ik wil reserveren eruitziet. Heel nuttige info. In ruil daarvoor kan iedereen nu zien wat voor auto er bij mij voor de deur staat. Faire deal, lijkt me.
Eric op de Fiets schreef:Maakt niemand zich zorgen om je privacy? Als huizenzoeker kan ik via google - streetview de kopjes op het aanrecht zien staan. Google mening over privacy, als het niet beschermd is, kan het gepubliceerd worden.
Het is nooit verboden geweest om vanaf de straat huizen te fotograferen, alleen het gebeurt nu massaal. In Duitsland is met er veel meer op tegen en daarom zijn de streetviews daar fors weggeblokt. Iets met een voudig bezwaar maen geloof ik.
Anderzijds is het zo interessant ook weer niet. De meeste foto's zijn al snel meer dan een jaar oud.
Leon
Leon schreef:]Het is nooit verboden geweest om vanaf de straat huizen te fotograferen,
Leon
Een huis fotograferen, is een ding, het publiceren op internet waardoor de hele wereld er kennis van kan nemen, vind ik zelf toch weer heel iets anders...
Het is weer update-dag!
Deze keer heeft Google streetview van België online gezet. Nu kunnen we elkaar dus prachtige en minder prachtige ( :roll: ) dingen uit België laten zie zonder dat we er ter plekke een foto van moesten, konden of durfden te maken. Uiteraard staan niet alle wegen online en zeker de mooiste kleine weggetjes niet, maar er kan veel.
Een aantal maanden geleden was de resolutie van veel satellietfoto's van Belgie overigens al flink verhoogd.
Leon