Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisfiets bouwen van een oudere fiets? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Reisfiets bouwen van een oudere fiets?

volgens mij heb je niet helemaal goed gekeken....:


add this item to your basket
Principia Trekking Frame 2000 Black Anodised 55 No longer available
Principia Trekking Frame 2000 Racing Green 49 No longer available

Ja, inderdaad, staat er ook niet echt duidelijk bij kunnen ze beter meteen melden. Wordt zeker als lokker gebruikt?

ser schreef:Ja, inderdaad, staat er ook niet echt duidelijk bij kunnen ze beter meteen melden. Wordt zeker als lokker gebruikt?
Nou ja... weet ik niet precies, misschien hebben ze het ook gewoon vergeten van de site af te halen, misschien verkopen ze wel nog race frame's van Principia, (heb ik niet naar gekeken op hun site) Misschien hopen ze op deze manier vragende telefoontjes te voorkomen naar een trekkingframe's van Principia, maar dan hebben ze het er i.i.g. niet duidelijk op gezet, misschien proberen ze juist weer op deze manier vraag te creeën voor een trekkingframe van P. doordat het juist wel op de site te zetten, lijkt me een wat onrealistische zienswijze, maar ja. Ik weet, dat ik het echt niet weet.

Maare... laten we het er maar op houden "dat ze je blij proberen te maken met een dood trekkingsframe van Principia?"

Is een variant op de mus. :wink: