Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 18 t/m 20 augustus 2006 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 18 t/m 20 augustus 2006

onder andere op de volgende sites:
www.knmi.nl
www.buienradar.nl (ivm de regen)

ik loop kennelijk wat achter

Regen, en dan komen jullie niet? :evil: Bang dat je fiets gaat roesten :?: Je tent lekt :?: Het kampvuur dooft :?: Nee toch :!: De dialezingen zijn binnen, droog, o.a. over West-Afrika, heel droog. En ik durf er mijn hand voor in het kampvuur te steken, Evert krijgt nat hout aan het branden, je zult het beleven. En als je tent echt lek is, Rena heeft diverse reserve exemplaren, mag je vast lenen. En Inge, onze kok beloofd geen soep te maken :!: Gewoon komen dus. Thuis blijven is vast roesten. :wink:

Maak je over het weer geen zorgen. Ik woon zo'n beetje om de hoek van De Bilt (dwz op 10 kilometer afstand) en heb Marion de Hond al verzocht of ze goed weer gaat voorspellen en regelen. In praktijk blijkt dat in 95 procent van de gevallen te kloppen.

Ik kom zelf ook, maar dan pas in de loop van zaterdagmiddag. Eet graag een hap mee (dus beste koks maak maar een extra portie). Ben benieuwd hoe het met iedereen is. (Lars zet het bier maar vast koud!! We hebben het dan wel over Zuid-Amerika!!). Ben benieuwd naar de dialezingen en kruip graag bij het kampvuur. Zondagmorgen stap ik al weer voor dag en dauw op de fiets (vertrektijd 8.30 uur). Als er nog mensen zijn die samen op dat vroege tijdstip richting Zeist willen fietsen .... leuk!

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Rutger schreef:Zondagmorgen stap ik al weer voor dag en dauw op de fiets (vertrektijd 8.30 uur). Als er nog mensen zijn die samen op dat vroege tijdstip richting Zeist willen fietsen .... leuk!
NEEE, niet doen, om 10 uur is de ledenvergadering!!!!!

Via email bereikte mij een vraag over de kosten. Deze zijn nog niet exact bekend en afhankelijk van de opkomst. We huren het groepsterrein van vrijdag tot zondag en het dagverblijf op zaterdag. Hoe meer mensen er komen, hoe lager de prijs zal zijn. Reken ongeveer op € 7,- per persoon per nacht incl. tent en € 7,- voor de maaltijd op zaterdag (optie).

Rutger schreef:Ik woon zo'n beetje om de hoek van De Bilt (dwz op 10 kilometer afstand)...Als er nog mensen zijn die samen op dat vroege tijdstip richting Zeist willen fietsen
10 km? Ik schat eerder 50! ;)

Zal ff nadenken over de terugtocht en evt. zelfs de heenreis (ALS ik die kant op ga want dat weet ik nog niet)

Hi Wim,

Geweldig dat je komt!!! Ik zal een zwart petje voor je meenemen. Die heb je namelijk nog te goed. Was ik vergeten aan je te geven toen ik bij je kwam koken. De pet is nu in ieder geval al ingepakt!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Beste mensen,

Het weer schijnt altijd een belangrijk onderdeel te zijn voor velen, toch hebben de activiteiten en weekenden van de afgelopen jaren ervoor gezorgd dat ik me daar niet meer druk om maak. Er is nog geen 1 weekend geweest dat ik mee was en het het hele weekend geregend heeft.

Je zult het zelf ervaren!!!!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Beste Rena,

Ik heb ervoor gezorgd dat het mooi weer wordt!

Beste Fedor,

Het lijkt me als we samen een stukje kon opfietsen. Vanaf mijn woonplaats in Zeist is het nog 40 kilometer naar de Harskamperdennen. Ik denk dat ik er al zo'n 8 keer ben geweest, dus de route weet ik al aardig. Ik wil om een uur of twee uit Zeist vertrekken en denk er ongeveer twee uur over te doen.

Ciao tot gauw.

Rutger
www.rutgersreizen.nl
(vandaag nieuw op de website: wandelen op een gletsjer!)

:shock:

Beste Rena,

Ik heb ervoor gezorgd dat het mooi weer wordt!

Beste Fedor,

Het lijkt me leuk als we samen een stukje kunnen fietsen. Vanaf mijn woonplaats in Zeist is het nog 40 kilometer naar de Harskamperdennen. Ik denk dat ik er al zo'n 8 keer ben geweest, dus de route weet ik al aardig. Ik wil om een uur of twee uit Zeist vertrekken en denk er ongeveer twee uur over te doen.

Anderen zijn uiteraard ook van harte welkom om mee te fietsen.

Ciao tot gauw.

Rutger
www.rutgersreizen.nl
(vandaag nieuw op de website: wandelen op een gletsjer!)

:shock:

Rutger schreef:Beste Fedor,

Het lijkt me leuk als we samen een stukje kunnen fietsen. Vanaf mijn woonplaats in Zeist is het nog 40 kilometer naar de Harskamperdennen. Ik denk dat ik er al zo'n 8 keer ben geweest, dus de route weet ik al aardig. Ik wil om een uur of twee uit Zeist vertrekken en denk er ongeveer twee uur over te doen.
Je hebt een PB :)

Rena,

Wim, dat is toch de man van dat vreselijke ongeluk in Sikkim. Wat goed dat hij nu toch al weer zulke stukken met Annita en Fokko op de fiets zit. Echte wereldfietsers zijn niet stuk te krijgen! Helemaal fantastisch is het dat Wim komende weekend op het najaarsweekend van de wereldfietser komt en daar een Wereldfietserpet krijgt uitgereikt.

Tot ziens op de Harkamperdennen. Weer of geen weer. Klopt het dat het hout voor het kampvuur droog staat? Gaan Lars en Mr Singh Harm weer een flink fikkie stoken? En hebben we dit jaar ook weer het dagverblijf voor als het giet?

Ik vraag me af of tijdens het weekend meer mensen komen van rond mijn leeftijd.
Ik doe niet zozeer aan discriminatie maar ik ben wel benieuwd.
Dus weet iemand welke leeftijdscategorieen ik kan verwachten?

Groeten,
Arjen (22 jaar)

Hoi Arjen,

De leeftijdschaal is erg divers. Van pubers tot gepensioneerden.
Het gekke is dat op zo'n weekend er eigenlijk maar heel weinig leeftijdsverschil lijkt te zijn. Wij komen ook. Kijk maar op mijn site en schat onze leeftijd :lol:
Hoop je tijdens het weekend te zien....

Groet,
Marco

De jongste die ik ooit gezien heb was meen ik 3 maanden. De oudste? Geen idee maar gepensioneerden zijn er zeker ook. Als ik het goed onthouden heb is het meerendeel van de leden tussen de 35 en de 45 (klopt dat Rena?). Maar....laat je niet afschrikken, twintigers zijn veel meer dan welkom en je bent vast niet de enige. De Wereldfietser is cool en het weekend wordt vet chillen!

Beste Arjan,

Omdat je je niet officieel hoeft aan te melden voor het nazomerweekend, is het moeilijk om te weten welke mensen er komen en dus welke leeftijden er aanwezig zijn. Over het algemeen is het altijd erg verspreidt. Met Pasen bv. was de jongste deelnemer 14 en zonder ouders. De oudste was 70 en de rest zat er allemaal tussenin.

Hetgeen ik zelf zo leuk vind aan de wereldfietser en de activiteiten is de diversiteit van mensen, zowel qua leeftijd, als materiaal, ervaring, persoonlijkheid, interesse, achtergrond, ed.
Het is een open gezelschap waarbij een ieder welkom is. Sommige mensen zien elkaar meer dan eens per jaar, andere slechts 1x per jaar en weer anderen 1x in de zoveel jaar en altijd zijn er ook weer nieuwe mensen die we van harte welkom heten!

Hetgeen we over het algemeen van nieuwe mensen te horen krijgen is; "Heel gek, maar ik voelde me meteen deel van de groep!". Een compliment voor de vereniging, maar ook zeker voor de deelnemers. Samen zorgen we er namelijk voor dat het een succes wordt!

Ik zou zeggen, voel je welkom geheten en kijk of het iets voor jou is!!

Zie ik je vrijdag of zaterdag?

Groet, Rena :wink:
Secretaris vereniging De Wereldfietser

ps: Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me bereiken op 06-49636551

Beste mensen,

Voor degene die het leuk vinden, is het tijdens het Nazomerweekend nog een extra-tje, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 9146#29146

Groet, Rena :wink:
Secretaris vereniging De Wereldfietser