Phoeeh. In 8 dagen naar Milaan is serieus doorbuffelen. Het plan is héél ambiteus. (Lees: ongetraind bijna niet te doen)
Ik wil je niet afschrikken, maar het zijn dan lange dagen op de fiets. Racer met bepakking rijdt anders, zoeken naar een supermarkt kost tijd (heb je niet veel), asfalt is in het buitenland niet zo mooi als hier in Nederland en bereid je voor op lange dagen alleen zijn.
Het kán als je avontuurlijk bent ingesteld, maar ik zou beginnen met trainen.
~
Mijn voorbeeld: ik heb een stalen gravelracer en rijd dagtochten tot 200 km.
Mijn eerste meerdaagse fietstrip was er eentje naar de Nederlandse Noordkaap van 550km in 3 dagen. Slapen bij gastadressen. Minimale bepakking mee in 1 17L zadeltas.
Dag 1: 220 km
Dag 2: 180 km
Dag 3: 150 km
Een éitje dacht ik. Ik kan 200 km aan... Dag 2 vonden mijn benen niet leuk. Dag 3 ook niet.
Conclusie: te veel hooi op mijn vork genomen.... Hou t in gedachten.
Ik wil je niet afschrikken, maar het zijn dan lange dagen op de fiets. Racer met bepakking rijdt anders, zoeken naar een supermarkt kost tijd (heb je niet veel), asfalt is in het buitenland niet zo mooi als hier in Nederland en bereid je voor op lange dagen alleen zijn.
Het kán als je avontuurlijk bent ingesteld, maar ik zou beginnen met trainen.
~
Mijn voorbeeld: ik heb een stalen gravelracer en rijd dagtochten tot 200 km.
Mijn eerste meerdaagse fietstrip was er eentje naar de Nederlandse Noordkaap van 550km in 3 dagen. Slapen bij gastadressen. Minimale bepakking mee in 1 17L zadeltas.
Dag 1: 220 km
Dag 2: 180 km
Dag 3: 150 km
Een éitje dacht ik. Ik kan 200 km aan... Dag 2 vonden mijn benen niet leuk. Dag 3 ook niet.
Conclusie: te veel hooi op mijn vork genomen.... Hou t in gedachten.