door
Adieu » do 12 dec, 2019 21:37
Dieuwertje & Franzi schreef: ↑do 12 dec, 2019 18:57
bitowner schreef: ↑di 22 okt, 2019 21:39
Uiteindelijk heb ik bij Beagle Bikes een showroom model gekocht na een ontzettend leuke dag met Jorma.
Misschien nog eens een leuk dagje met Jorma bij BeagleBikes of bieden zij geen service aan klanten na aankoop? Dat lijkt me handiger dan op-afstand-advies op een forum vragen over de afstelling.
Ik heb bij mijn dealer Bike4Travel altijd uitvoerige passessies gehad voor alle fietsen die ik daar gekocht heb. En ben nog terug geweest voor zaken die niet helemaal goed waren. Zo hadden we afgesproken dat ik even zo aankijken of ik mijn stuur zou inkorten in breedte. Ook zat er na de eerste 1000 km een service beurt bij de aankoop van alle fietsen. De fietsafstelling afstellingen bij Bike4Travel waren altijd goed, want wij beiden hebben nergens last van gehad.
Ik ken een misschien wel een nóg betere dealer, Bongers Bikes in Apeldoorn. Geen uitvoerige passessies, dus maar één keer naar Apeldoorn hoeven te rijden voor één passessie, waarna de fiets meteen goed zat bij aflevering. Geldt ook voor de fiets van mijn vrouw.
Ik hoefde dan ook niet te kijken of mijn stuur wel de goede breedte zou hebben, want nadat Bongers Bikes het stuur op de juiste breedte had gemaakt was het stuur meteen perfect.
Een servicebeurt zat er uiteraard ook bij. Meteen een mooie gelegenheid om weer eens een gezellig praatje te maken onder het genot van een lekkere kop koffie met de aardige mensen daar bij Bongers Bikes in Apeldoorn.
Afgezien van het verhelpen van een tik in de Koga van mijn vrouw hoefden we gelukkig niet terug voor zaken die niet helemaal goed waren. De tik in de Koga van mijn vrouw is perfect verholpen. We zijn dus maar één keer terug geweest voor iets wat niet goed was.
Op de zadels na hebben wij beiden nergens last van gehad. Dat van de zadels lag niet aan de afstelling. We wilden uiteindelijk toch overstappen op Brooks zadels. En nu is het helemaal een perfect plaatje, dankzij de vakkundigheid van Bongers Bikes in Apeldoorn.
We hebben overigens geen (commerciële) belangen in Bongers Bikes, maar zijn net zo enthousiast over onze dealer (en misschien nog wel enthousiaster) als jullie over jullie dealer.
Wat is het toch fijn dat er zulke goede dealers zijn. Beagle Bikes zal ook vast een goede dealer zijn.
Ik kan de TS dan ook van harte aanbevelen om zijn dealer nog eens op te zoeken en te vragen om mee te denken in deze kwestie.