Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TransAlp met MTB van het Meer van Geneve naar Middellandse Zee - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

TransAlp met MTB van het Meer van Geneve naar Middellandse Zee

Mooie video, Toffel!

Sweet memories van fietsvakanties van lang geleden... Vooral bij de Nivolet en ten zuiden van Sampere vond ik het destijds erg mooi, en het is weer genieten van jouw beelden!

Volgende keer een fatbike voor de sneeuw? 8)
Heel fraai!
Baeky schreef:
wo 20 mar, 2019 13:59
Had je nu een zadeltas mee om plaats te maken voor de drone? Welk model had je mee?
Idd, de eerste keer met een (zadel-)tas om plaats te hebben voor de drone in de rugzak.
Model van drone is DJI Mavic Pro.
Baeky schreef:
wo 20 mar, 2019 13:59
In mei gaan vertrekken we terug naar Spanje, een variatie op je Transandalus, een samenraapsel van jou route en een paar route's van Bikepacking. We zijn ook verknocht aan Spanje...
Tof! Mooie vooruitzichten!
Ik denk ook terug naar Spanje te gaan voor een TransSpain, maar een alternatieve route dan die van 2015.

Prettige rit!
willem.m schreef:
do 21 mar, 2019 22:12
Sweet memories van fietsvakanties van lang geleden... Vooral bij de Nivolet en ten zuiden van Sampere vond ik het destijds erg mooi, en het is weer genieten van jouw beelden!

Volgende keer een fatbike voor de sneeuw? 8)
De Nivolet offroad is héél mooi en bijzonder, maar ook héél zwaar met veel stappen en fiets-dragen zeker als er sneeuw ligt.
Colle di Sampeyre en omgeving (Valle Maira) vond ik ook heel mooi, maar vooral verrassend omdat het toch wel een van de minder bekende regio's in de Alpen is. Naar mijn gevoel heel afgelegen..!

De Fatbike laat ik aan mij voorbij gaan... :wink: