Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Budget vakantiefiets lange man 70cm framemaat - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Budget vakantiefiets lange man 70cm framemaat

Ik heb nog een giant 26 inch fiets te koop met tubus dragers 63 cm.


Mario
groverr schreef:
do 01 mar, 2018 21:32
Ik ben ook wat langer en zwaarder, dus als er bagage mee moet (ook wat zwaarder i.v.m. lengte) neemt het totaal gewicht snel toe. Ik heb ook zo een soort fiets met 26 inch wielen en dikke banden als deze m-gineering. Het ziet er niet uit, maar rijdt fantastisch en stabiel!!
+1 en dat zicht zie je zelf niet als je fietst, boeiend 8)
Ik heb zelf besloten om door te sparen voor de Santos. Het is alleen, ik heb de afgelopen week veel gefietst en mijn knieen beginnen pijn te doen. Dus misschien dat het fietsen niet eens aan mij besteed is. Daarom zit ik eraan te denken om te sparen voor een elektrische fiets. Tegen de tijd dat ik er geld voor heb, zijn er alvast veel betere zonnepanelen uit. Dan ga ik met zonnepanelen, accu's en een aggregaat de wereld over.... 8)
Zere knieen kan van van alles komen. Een eerste mogelijkheid is dat je met een te zwaar verzet fietst. Een tweede mogelijkheid is dat je gewoon te ongetraind bent. Nog een andere mogelijkheid is dat je huidige fiets toch niet de goede maat heeft. Als ik moest kiezen tussen een m-gineering of een Santos wist ik het wel (dan werd het de m-gineering), maar dat is persoonlijk. Maar hij moet natuurlijk ook passen.
Gotmyselfabikefriday schreef:
vr 02 mar, 2018 15:19
Ik heb zelf besloten om door te sparen voor de Santos. Het is alleen, ik heb de afgelopen week veel gefietst en mijn knieen beginnen pijn te doen. Dus misschien dat het fietsen niet eens aan mij besteed is. Daarom zit ik eraan te denken om te sparen voor een elektrische fiets. Tegen de tijd dat ik er geld voor heb, zijn er alvast veel betere zonnepanelen uit. Dan ga ik met zonnepanelen, accu's en een aggregaat de wereld over.... 8)
En dat voor zo'n jonge meid :cry:
Wim: vrees een combinatie van ongetraind zijn en zwaar verzet. Fiets nu op een hele kl*te fiets die heel zwaar trapt en slecht remt. Binnenkort maar eens wegbrengen...

Leon: ben een kerel hahaha. Die vrouw op mijn avatar is Angelina Jolie.
Zere knieen kunnen inderdaad komen door een te zwaar verzet, maar ook door een niet goed afgestelde fiets.

Ik heb zelf een Avaghon en ben zelf ook een zware jongen. De fiets geeft geen krimp. Ik deed de fietsherstelcursus bij M-Gineering en ben zeer onder de indruk door de fietsen die hij maakt. Als je daar, of bij Avaghon of een andere vakantiefietsbouwer je ledematen laat opmeten en je fiets op maat laat bouwen, dan krijg je heus geen zere knieen, tenzij je natuurlijk de zwaar gaat trappen.
Gotmyselfabikefriday schreef:
vr 02 mar, 2018 16:00
Leon: ben een kerel hahaha. Die vrouw op mijn avatar is Angelina Jolie.
Dat zag ik ook wel. Maar dan komt het er op neer dat je uitgaande van je Avatar alleen maar kunt tegenvallen. Kennelijk kijk je ook zo tegen fietsen aan. Je wilt het allerbeste maar in het echt fiets je op een kl*te fiets.
Wees realistisch. Koop een fiets die bij je past door de belangrijke dingen goed te hebben en wat concessies te doen aan niet-noodzakelijke dingen.
Leon schreef:
vr 02 mar, 2018 16:30
Wees realistisch. Koop een fiets die bij je past door de belangrijke dingen goed te hebben en wat concessies te doen aan niet-noodzakelijke dingen.
+1 meest waardevolle opmerking
Niet nieuw:
Wel met Rohloff:
72 cm: dus misschien wel te groot.
En ik vind hem er op dit moment niet uit zien.
En is elektrisch wat je wel weer ongedaan kan maken.

https://link.marktplaats.nl/m1261136431
Gotmyselfabikefriday schreef:
vr 02 mar, 2018 15:19
Ik heb zelf besloten om door te sparen voor de Santos.
Met deze ben je sneller klaar met sparen...

http://www.poppinkfietsen.nl/assortiment/poppink-xl/
Gotmyselfabikefriday schreef:
wo 28 feb, 2018 21:35

Mja, die heeft een frame van 67cm. Het moet echt 70cm zijn omdat ik daar echt de beste ervaringen mee heb.
Bovenbuislengte is where it's at.
Hadden we al gezegd maar tevergeefs.