Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft ervaring met de Ostsee Radweg in Denemarken? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wie heeft ervaring met de Ostsee Radweg in Denemarken?

Ik weet niet of het nog steeds een I det fre overnachtingsmogelijkheid is, maar kamperen in het Vikingmuseum in Trelleborg was een belevenis.Wij hadden daar na sluitingstijd het hele buitenmuseum voor onszelf en het was een mrachtige ervaring om de zon te zien ondergaan op de rand van de wal van een Vikingburcht.
arnob schreef:
vr 25 jan, 2019 08:53
Ik weet niet of het nog steeds een I det fre overnachtingsmogelijkheid is, maar kamperen in het Vikingmuseum in Trelleborg was een belevenis.Wij hadden daar na sluitingstijd het hele buitenmuseum voor onszelf en het was een mrachtige ervaring om de zon te zien ondergaan op de rand van de wal van een Vikingburcht.
Dan moet je dus wel naar Zweden, en dat was geloof ik net niet de bedoeling. De Zweden (gemeente Trelleborg) laten me weer eens in de steek met de Engelstalige pagina's (er is er maar 1) en mijn Zweeds is niet best, kan dus zo niet achterhalen of dat kamperen nog mogelijk is.
Dan moet je dus wel naar Zweden

Lijkt me niet. Dit is toch echt Denemarken:
https://natmus.dk/museer-og-slotte/trelleborg/
Arno, je hebt me op het verkeerde been gezet, het museum en kasteel heten dus net zo als de Zweedse plaats (waar de veerboot uit Duitsland aankomt) De plaats waar het museum en kasteel staan is Slagelse. En in Trelleborg (S) hebben ze ook een vikingmuseum, om de verwarring compleet te maken.