Ok dank bdr, dat doe ik ook denk ik zoals jij het bedoelt, ik bedoelde met routes dan track,bdr schreef: ↑zo 27 jan, 2019 19:44@fud0: Je kan eerder welke route in Basecamp omzetten naar een track (of spoor in het Nederlands): klik rechts op de route -> kies "Create track from route". Tracks worden door de GPS nooit veranderd of herberekend, het zijn immers op zich maar een verzameling puntjes, maar je kan wel mooi een track volgen op je scherm, of terug naar een track toe rijden moest je even een omweg willen maken. Dit werkt veel bedrijfzekerder dan routes, al dan niet met een grote verzameling way-points.
voor de zekerheid voeg ik dan waypoints toe, maar bij het plaasten van de waypoints bedacht ik me, als ik genoeg waypoints plaats en check of ze over de uitgezette track(s) lopen op de pc, kan het in de praktijk ook zo gaan en hoef ik de tracks niet over te zetten op gps maar heb ik voldoende aan de waypoints. maar ik doe voor de zekerheid dan tracks en waypoints, ik kom dan uit op bijna 60 tracks van 20-40 km en 100- 120 waypoint voor 1900 km, een ander zal met minder tracks doen, maar ik vind tracks van 30 km fijn fietsen, dan reageert de gps sneller in mijn beleving.