Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Corsica - hoe erheen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Corsica - hoe erheen?

Als je nu zou boeken, voor een paar weken in mei, van Nice naar Bastia: € 150,- retour.
Travelmaster schreef:Als je nu zou boeken, voor een paar weken in mei, van Nice naar Bastia: € 150,- retour.
Dank je voor het uitzoeken. Nuttige info om in het achterhoofd te houden. Gezien de afstand van ruim 200 km valt het bedrag nog mee.
Hoe lang doen zulke boten er tegenwoordig over? Nacht/dagboot?
Vorige week heb ik Corsica nog zien liggen vanuit het vliegtuig uit Rome. Aanlokkelijk!
Het is een middagboot die in de avond aankomt. Ik dacht een overtocht van een uurtje of 7? Hou me ten goede hoor.

Maarre, gaan we elkaar nou tegenkomen daar, dan;)?
Travelmaster schreef:Het is een middagboot die in de avond aankomt. Ik dacht een overtocht van een uurtje of 7? Hou me ten goede hoor.

Maarre, gaan we elkaar nou tegenkomen daar, dan;)?
Dat niet. In mei zijn er andere plannen.
Na mei zal het denk ik wel duurder worden, maar het geeft je een idee!
Deze even nieuw leven inblazen. Mei nadert met rasse schreden en ik heb nog geen landurige parking kunnen vinden voor de auto. Iemand ervaringen daarmee in Bastia? Ondertussen benader ik ook wat campings op korte afstand ten noorden van Bastia.