Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 8 november 2015 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 8 november 2015

Hallo allemaal.
Het worden er dan toch 15: er komt hier iets tussen, heel jammer maar wens jullie een top dag en voor Petra een prachtige voor-verjaar-dag.
Met fietsgroet, Margreet
Het was weer een mooi rondje. Om tien uur verzamelden zich 17 wereldfietsers bij het Peerd. Onder leiding van René gingen we richting de Drentse bossen. In Roderesch was de obligatoire koffie en (appel)taart stop. Na een kilometer of zeventig werden we bij Petra op tomaten- en (pittige)pompoensoep getrakteerd omdat ze deze week jarig is. Én omdat het precies zes jaar is dat we dit rondje doen. En tegen vieren sloten we het rondje met een rondje om het Peerd, dat blij was ons weer terug te zien.

Een kleine impressie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En bedenk: Je hoeft niet in Groningen te wonen om mee te fietsen. Iedereen is welkom :-)
We hebben het afgelopen zondag met een aantal mensen over een Rondje Groningen winterkampeerweekend gehad. Rene en Geke hadden toen al gezien dat het WF winterkampeerweekend in Groningen (Drenthe) plaatsvind van 15-17 januari. Voor wie toen al weer op weg naar huis was en dit bericht heeft gemist en is geinterresseerd: zie Forumindex/winterkampeerweekend voor de route/alle info/ en aanmelding.
(als je via wereldfietseractiviteiten gaat zie je alleen de aankondiging).
De eerste aanmeldingen stromen al binnen, dus niet te lang treuzelen als je dit evenement niet wil missen. Ik heb me al aangemeld!! (dus wie mij niet wil missen :lol: )
groet Cilia
ps voor Ben:heb je mijn pb-tje ontvangen?