Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe telefoonhouder fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuwe telefoonhouder fiets

snowfreakyvon schreef:Hier eentje van topeak, superwaterdicht. Niet op mijn stuur in gebruik maar in een frametas die niet waterdicht is.
Alleen uhh, telefoneren met deze setup werkt niet. Ze verstaan me door deze hoes heen niet aan de andere kant. Heb je dat weer 8)
Hoort hier nog een foto of link bij? Ééntje van Topeak vind ik best vaag :lol:
Teasi (of smar.t) heeft ook houders voor een iPhone. Je hebt de keus uit telefoonhouders die je dure iPhone tegen water beschermen, je heb ze ook als telefoonhouder zonder dat er een beschermhoes omheen zit.

- Teasi telefoonhouder iPhone
- Teasi telefoonhouder iPhone waterdicht
Inmiddels een Quad Lock "universal adapter"" achterop het Lifeproof hoesje voor mijn iPhone geplakt, werkt perfect ook al wordt je telefoon / hoesje combinatie er natuurlijk niet dunner (+/- 2mm dikker) door...

Afbeelding

Zoals eerder opgemerkt vooral handig om te navigeren in de stad (bvb als ik op pad ben met de Brompton en het OV). En als ik met de auto onderweg ben gebruik ik het geheel als TomTom door 'm aan de voorruit te plakken met de bijbehorende zuignap.

Kost allemaal wel wat natuurlijk maar het geheel is 100% waterdicht, flexibel inzetbaar en het bevestigingssysteem is inderdaad erg stevig (skip naar 3:50) / trillingsvrij!
Als er iets is waar mijn Lumia 1520 in past dan hoor ik het wel.
(162.8 x 85.4 x 8.7 mm)

Dit is mij allemaal veel te veel gericht op specifieke toestellen.
Quadlock heeft plak-kits die op elk hoesje passen. Ik ben trouwens ook heel tevreden met Quadlock (S4+Kit).
jaccow schreef:Als er iets is waar mijn Lumia 1520 in past dan hoor ik het wel.
Ik geloof niet dat er een waterdicht hoesje is voor dat toestel maar je kan wel zo'n standaard, "goedkoop" hard plastic hoesje combineren met de Quad Lock universal adapter? (deze wordt namelijk gewoon op het hoesje geplakt met dubbelzijdig plakband)