Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ideeën voor naam jongeren Wereldfietser? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ideeën voor naam jongeren Wereldfietser?

Wat is er op tegen om het woord 'jonge' in een afwijkend lettertype of in etiketvorm voor 'wereldfietser' te zetten? Het wordt dan bijv. 'de jonge wereldfietser'. Als lijfdrank en initiatie voor hen die de leeftijd van 18 jaren hebben bereikt zou deze groep kunnen kiezen voor een glaasje 'jonge olifant' (schreef deze ietwat oudere heer).

En ja, voordat er commentaar volgt op de ongelukkige combinatie alcohol en actief bewegen en jonge hersenen: het was alleen maar vanwege een toevallige associatie, dat ik beide combineerde.
Desondanks benadrukt mijn voorstel de relatie die jongeren met de wereldfietser hebben. En zodra ze niet meer piep zijn, stromen ze vanzelf door naar de groep met iets meer km's onder de wielen (levenservaring).
Vraagje; Waarom is de jongerengroep besloten? Is het zo geheim bij de jongeren :wink:


O ja een tijdje terug werd er in dit draadje gevraagd naar het adres van de Facebook pagina van de Wereldfietser. Maar kennelijk is die vraag verwijderd (!) Hierbij het antwoord.. https://nl-nl.facebook.com/wereldfietser
Frans & Dieuwertje schreef:Vraagje; Waarom is de jongerengroep besloten? Is het zo geheim bij de jongeren :wink:
Dat is volgens mij hier in principe al aangegeven en daarnaast houd je daarmee een hoop spam buiten de deur.
Dat je meer jongeren naar de WF wilt halen en daarvoor nieuwe middelen inzet prima maar om daar nu afgesloten dingen voor te maken.... tja! :roll: Moeten wij 'oudjes' dan ook maar de boel gaan afschermen - gaat er toch een hoop ervaring voor de jongeren verloren :lol: (Sorry ik kon het ff niet laten)

Er zijn trouwens andere manieren om spam buiten de deur te houden op Facebook.
Ik modereer oa een Facebook groep (waar trouwens elke leeftijd welkom is :!: ) en heb totaal geen last van spam. :

Succes met de geheime WF sub groep!

Frans
Tja, als het bestuur van de Algemene Leden Vergadering de opdracht krijgt (zie punt 5a, één van de weinige opdrachten die het bestuur bij de nazomervergadering meekreeg) om meer jongeren proberen aan te trekken, dan gaat het bestuur daar natuurlijk mee aan de slag. Als dat blijkbaar door de meerderheid van de aanwezigen onderschreven wordt, wie is het bestuur dan om te luisteren naar 1 lid (Frans) die niet opbouwend met ideeën komt maar alleen maar zegt wat er in zijn ogen niet goed gedaan wordt? :roll:
Enfin, je snapt al: ik kan niks met je bijdragen. Toch bedankt voor je succeswensen.

Ik zal dit onderwerp hierna sluiten, want meer gehannes zoals in andere onderwerpen, hebben we geen behoefte aan.