Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede fietsenmaker omgeving A'dam - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Goede fietsenmaker omgeving A'dam

Hallo,
Ik ben nu ruim 30 jaar rijwielhersteller en wil je graag mijn diensten aanbieden, waarom zou je het zelf niet proberen. Ik ben altijd op zondag en maandag vrij en wil je graag helpen om je fiets in onderhoud te nemen en alles af te stellen. Een fiets blijft een fiets welk merk ook. En de één heeft eenmaal meer geld dan de ander om een duurdere fiets te kopen, maar welke fiets je ook hebt, een dure of een goedkope je moet toch blijven trappen om vooruit te komen en ik wil je daarbij graag helpen om de juiste afstelling.
Ik zelf woon in Nieuwegein en kan verplaatsen via Trike, trein of auto. Ik geef bij een collega reeds jaren workshops aan mountainbikers en race- en tourfietsers. Mij inhuren kost niets om de reden dat ik het een leuk vak vind en graag mijn enthousiastme aan andere doorgeef. Ik drink wel een lekkere kop thee met een koek erbij.
ha goede fietsenmaker, hoe kom ik met jou in contact

gr patrick
Theo! Werkt bij de MacBike (je zou het bij die winkel niet verwachten!) op de Marnixstraat. Absolute wielerfanaat van de oude stempel. Gouden handjes. Niet duur.

Krijg je wel wat commentaar op dat 'nieuwerwetse aluminium' want meneer is nogal retro. Maar wel super aardig, en zoals gezegd gouden handjes.