Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sinterklaastocht 30 november - 1 december - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Sinterklaastocht 30 november - 1 december

Ik ga ook mee en kom vrijdag naar de Hof van Wezel voor pannenkoeken (en douche).

Gaat er op zondagavond nog iemand naar een camping in de buurt van Den Bosch?

Groetjes,
Bernice
Heerlijk tochtje is (bijna) gekomen...

nog een laatste bericht: er is geen servies dus svp allemaal 1 of 2 borden (1 extra ivm salades) en bestek meenemen. En wie nog plek in zijn/ haar fietstas heeft: een of twee pannen extra voor de kaasfondue zijn ook prettig!

We zijn niet met een enorme grote groep (nu 15 aanmeldingen) dus we kunnen zaterdag samen boodschappen doen in Gemert voor het avondeten en het 'heerlijk avondje'.

tot zaterdag!

voor het geval dat, mijn mobiel is 06-42364012
Sint, helaas moet ik me afmelden voor het komend weekend.
Wens jullie heel fiets plezier.
Tot de volgende keer.

Ton Windt
Hoi,

Iedereen goed thuis gekomen?
Leuk dat er weer nieuwe mensen waren.
Verder een ieder bedankt voor het weekend. Ik kan er weer even tegen.
Suzanne bedankt voor de organisatie.

Gr.
Betty
Ha Betty e.a.

Heerlijk weekendje was het!

Van Sint-Agatha via Sint Hubert en Sint Anthonis naar Sint Nicolaas!

Leuke groep en lekker gefietst weer eens, bedankt alle Sinterklazen voor de mooie gedichten en cadeau's.

tot een volgende keer!
Houdoe en bedankt!

Mijn eerste aan-/ervaring met jullie was zeer positief. Ik heb genoten van deze activiteit, maar heb ook in de gaten dat de meesten meer doorgewinterd zijn ingesteld dan ik tot dusver (B&B). De komende tijd zal ik me gaan verdiepen in mogelijke vormen van uitrusting, zodat ik net als jullie de volgende keer stoer op het gras kan bivakkeren. Dus alle suggesties om een juiste keuze te kunnen maken zijn van harte welkom.
Verder zou ik het op prijs stellen wanneer er een aantal foto's gedeeld worden.

Groetjes aan Willem, Rene, Astrid, Bart, Barbara, Gerlof, Tjsirk, Gea, Kasia, Annette, Bernice, Betty en onze gastvrouwe Suzanne. (Corrigeer me wanneer ik iemands naam verkeerd gespeld heb.)

Rookie Jack :wink:
Hierbij een selektie van Astrids, Gea's en mijn foto's (88):

https://picasaweb.google.com/1016280546 ... directlink

Als je meer foto's van jezelf wilt of grotere resolutie, stuur me dan een berichtje.

Ik vond het ontzettend gezellig!

Suzanne, bedankt voor het organiseren. Complimenten voor het vinden van een route door vijf Sint-plaatsen!

Groetjes,
Bernice
Bernice, Astrid en Gea: bedankt voor de mooie foto's!
Allemaal dank voor het gezellige weekend. Was een leuk gemengde groep.

Suzanne, dank voor je organisatie!
Bernice, leuke diavoorstelling. Dank je voor het regelen!
Leuke foto's Bernice, Astrid en Gea.
Hierbij een drietal foto's van mij.
https://picasaweb.google.com/1086342543 ... directlink
Jack