Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tip voor opaden batterijen!!! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tip voor opaden batterijen!!!

Sinds kort rij ik op mijn nieuwe zelfgebouwde fiets en om dit probleem voor een groot deel te verhelpen heb ik meteen "The Plug" van het merk Supernova gemonteerd. Deze is aangesloten op mijn SON naafdynamo en hij levert via een USB uitgang 5V bij 0,5A. Dat is precies wat mijn telefoon, GPS/ fietscomputer etc. nodig hebben.
Leon schreef:
berger schreef:Ik vraag het meestal gewoon even bij de buren, krijg je er vaak nog een koud pilsje bij ook :lol:
+1, ik krijg acuut neiging om electronica te kopen, maakt niet uit wat, als er maar een lader bij zit!
Leon
"Mag ik mijn vlees even in jullie koelkast doen." Werkt ook goed :)
wwwillem schreef:Hallo,

Eigenlijk vind ik het geen normale houding. Zo van die paar watUur, wat maakt dat nou. Dit terwijl anderen ervoor betalen. En misschien ook maar een paar wattuur verbruiken.

Groeten,
Willem
Tijdens fietsrondje tijdens natte zomers in Nederland in 2010 en 2011 is het vaak genoeg voorgekomen dat het zo uitkwam dat we met ons kleine tentje op een grote camping terecht kwamen waar we verplicht een plek met stroompaal (a 25/30 euro pn) moesten nemen. Op zulke momenten laadt ik al mijn materiaal op en heb ik altijd spijt dat ik geen vaatwasser of wasdroger mee heb.
Beste mensen,

Ik heb het topic gesloten.
Als je gebruik wilt maken van de stroom via de palen op de camping, dan moet je er meestal voor betalen. Ik snap dat dit hetzelfde lijkt als het opladen bij de douche/wc, maar daar betaal je impliciet ook voor als je voor het douchen betaalt.

Het is een smalle scheidslijn. Als moderator van 'de Wereldfietser' kan ik niet anders dan aangeven dat dit niet de bedoeling is. We willen als vereniging niet propageren om stroom af te tappen zonder te betalen.
Wat mensen daadwerkelijk doen, mogen ze zelf weten.

Hans