Dank je Marten en jullie allemaal voor het meedenken, dan wel het meeleven.m-gineering schreef:USB poorten: pc uit, zelfs met de stekker helemaal uit het stopcontact en dan na 5 minuten weer opstarten wil nog wel eens helpen
Ik ben inmiddels alweer vele uren bezig met zoeken en puzzelen naar de oplossing, allerlei forums afgestruind, de site van Garmin uitgeplozen, diverse updates etc geïnstalleerd, zelfs van Microsoft, enz enz.
Maar na dit alles helaas, niets bereikt .... zucht ....
En dat terwijl ik jaren probleemloos met GPS heb gewerkt, ik denk zelfs dat ik een gevorderde GPS-gebruiker ben. Vaak help ik juist andere gebruikers met van alles en nog wat, zowel qua software, hardware als de talloze online-mogelijkheden, ik weet er redelijk veel van.
Echter nu loop ik gefrustreerd vast.
Maar goed, het zal dan inderdaad gewoon wel iets hardwarematig zijn, kabeltje kapot, of USB-poort werkt niet meer.
Dus stop ik er nu maar mee na vele uren voor niets geploeter, dan maar geen GPS.
Heel lief van jullie dat je wilt meedenken. En het is allemaal ook maar heel betrekkelijk, je stapt immers gewoon op de fiets, routebeschrijving op papier mee plus kaart en kompas, en uiteindelijk kom je er ook (al is het met de GPS toch makkelijker, fijner en leuker, alleen nu even niet).