Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op naar Barcelona: nog aan te raden (kleine) campings? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Op naar Barcelona: nog aan te raden (kleine) campings?

Ronald van der Perk schreef:Nog even wat extra info over de camping in Fornells de la Selva. Ik zie dat je deze maand al vertrekt. Ik weet niet hoe snel je gaat maar die camping gaat half juni pas open.
Ronald van der Perk
De camping gaat 16 juni open, voor die datum zal ik er zeker niet zijn.
Op internet vindt je verschillende verhalen. Oud sanitair maakt mij niet uit, oud kan ook schoon zijn. Enkelen ervaren oud ook als vuil, anderen prikken daar doorheen. Vandaar mijn vraag over deze camping. Omdat ik vroeg in het seizoen kom, zal de bezetting van de camping waarschijnlijk minimaal zijn. Dus ook het gebruik en de vervuiling zal dan verhoudingsgewijs minder zijn.
Daarnaast is er ook geen alternatief in de omgeving. Ik zal dus wel moeten en mogelijk valt het reuze mee, zeker gezien het seizoen.
Ik was dus eigenlijk enorm benieuwd naar ervaringen van Wereldfietsers, en deze zijn dus ook verdeeld.

Overigens nog andere campingtips tussen Girona en Barcelona? Of in de directe omgeving van Barcelona?

Met groet,
Arno
Hallo,

te Verdun is ook een heel leuke camping, met vijver en verzorgd sanitair,

hou er ook rekening mee dat je in de Ardennen (tussen Dinant en Bertrix) bijna nergens nog winkeltjes vindt,
op tijd eten en drinken inslaan is hier geen overbodige luxe,

Frank en Diane