Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ervaringen Islabikes fiets voor volwassenen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

ervaringen Islabikes fiets voor volwassenen?

utillagirl schreef: Het slot past niet op de fiets (maar dat is nog het minst erge), Alle tips zijn welkom! HELP! Ben nogal :( een echte follow me aanbidder.....
ik heb op mijn T400 een vast Abus slot, zowel met conti's van 54mm als big apples van 50mm geen problemen
Met de Follow me heb ik geen ervaring. De handleiding vind je hier: http://www.followme-tandem.nl/followme- ... eiding.pdf
Ik heb even gekeken, en zie geen problemen. Het is allemaal zo standaard als maar kan. Wel heb je de snelspanner nodig voor uitvalnaven (is meegeleverd met de follow me). Als op je huidige fiets een naafversnelling zit is dat anders.
Zitjes passen niet altijd op alle fietsen, maar mij is het altijd gelukt een Bobike zitje gemonteerd te krijgen. Op kleinere frames heb je dan wel eens een adapter nodig om het zitje op de zitbuis te monteren in plaats van op de staande achtervork. Dat de wielen niet geschikt zouden zijn is bolle onzin, en verraadt onkunde of kwaadwilligheid. De T400 wielen zijn vast sterker dan de wielen van de doorsnee Nederlandse stadsfiets, al is een duur handgebouwd wiel altijd nog weer sterker. Maak je vooral geen zorgen (26 inch wielen zijn van zichzelf sowieso al een heel stuk sterker).
Met sloten zul je moeten experimenteren. Axa is in elk geval niet zo betrouwbaar, en zeker niet vergeleken met een goed kettingslot.
Ik vrees al met al dat je niet erg vriendelijk behandeld bent. Aan de andere kant mag je natuurlijk geen service verwachten als je je fiets er niet gekocht hebt. Dat is natuurlijk wel de consequentie van koopjes halen op het internet. Maar onzin hoeven ze ook weer niet te verkopen.
Wim