Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Missie 1: Belgische kust! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Missie 1: Belgische kust!

1 juli rond 10u op de Burg van Brugge vertrekken we met een bende'ke naar Moerbrugge. Daar nog een barbecue en dan zijn we echt weg!

Iran en omstreken zijn pakken veiliger dan de media doet uitschijnen! Lees maar eens de verslagen van andere fietsers die door Iran reden ;) Je moet natuurlijk niet naïef zijn, elk land heeft extremisten.

Van fietsvakantiewiki: Logeren bij mensen thuis is ook een heel haalbare optie in Iran. Mensen zijn zeer gastvrij en altijd bereid om (on)aangekondigd bezoek van dienst te zijn. Meestal heeft men enkele opvouwbare matrassen ter beschikking voor de gast(en). Wordt je uitgenodigd om te logeren bij iemand, sla die uitnodiging dan niet af, er zit helemaal niks meer achter dan bijv. in sommige andere landen. Gastvrijheid is een intrinsieke eigenschap van de Iraanse cultuur en je bent pas in Iran geweest als je dit ervaren hebt!
Sorry dat ik heel even geen reactie geef kan geven op de prachtige reis en andere voorstellen maar ik wil even laten weten dat ik met volle overtuiging voor een nieuwe reis ben aangekomen! Bedankt aan de mensen die mij een klein beetje geholpen hebben met tip geven enzovoort :)

Vriendelijk groet,
Henrik
Wouter ik vind het prachtig wat jij doet (excuses voor de late reactie).
Ik ben zelf niet zo voor die verre landen omdat ik de talen niet ken en nog een beetje wereldvreemd, jong en ongetraind ben.
Wouter zeer mooie reis later zeker iets weten en post wat foto's! (Wat ik zodadelijk in een ander bericht ook ga doen van mijn klein reisje naar de zee :) )
En Jetse kun je contact opnemen met mij via pb?
Ik ben namelijk zeker geinterseerd.
Zoals hierboven staat zal ik zo dadelijk de foto's erop zetten.
En ik ben nog aan het twijfelen of ik deze zomer een reis rond Vlaanderen en een stukje van Nederland ga maken ik ga er 10dagen voor uitstrijken maar ik werk heel de maand Augustus en ik ben van 15 tot 29juli in zuid frankrijk met de scouts op kamp dus mijn tijd is beperkt.
misschien is da iets voor een andere vakantie?
Ik ga zeker nog een onderwerp beginnen over de reizen die ik nog graag zou Willen maken.

Groeten aan iedereen! :D