Nice! Ben benieuwd naar je ervaringen.Rutger schreef:Dank allemaal voor de suggesties. Uiteindelijk is het de Packard Bell Dot S NL 310 10 inch dus geworden.
Nico
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heb je daar dan ook een hoesje voor, in geval van regen? Of zijn de telefoons eerder een backup navigatiemiddel?Cyril schreef:Wij nemen 2 android telefoons mee, mijn vriendin de Galaxy S i9000 en ik de HTC hero. Beiden voorzien van Sygic mobile navigatie(ofline) met de kaarten van de landen waar we reizen.
Interessante optie tegenwoordig: Uitbieden!JesseL schreef:De nieuwe tablets van tegenwoordig zijn ook zeer interessant als laptop/netbook vervangers. Een netbook weegt toch algauw minimaal 1,3 a 1,4 kg. Deze android tablet weegt 380 gram en is een stuk kleiner.
Ik kan uit eigen ervaring schrijven dat je met een android apparaat praktisch alles kan wat ook op een netbook kan.
http://www.samsungifa2010.com/press-rel ... /id/4.html
Nee, dat werk alleen op/onder Windows of OS X. Waarbij het dus wel een Tablet kan zijn, maar alleen met volledige Windows 8 erop. Windows RT dus niet!veldfiets schreef:Basecamp met de routes/kaartmateriaal allemaal te doen met deze Android van Samsung?