door
DriesBa » di 26 apr, 2011 11:51
Merlijny2k schreef:Ik vindt warmshowers eigenlijk wel een heel mooi idee, en er is nog een slaapkamer die we nauwelijks gebruiken. Ik vind er eigenlijk ook niets beangstigends aan. Als ik me niet 100% lekker voel kan ik toch altijd nog met de slaapkamer deur op slot slapen. Enige is dat het maar niet lukt om vrouwtjelief te overtuigen. Vooral het argument vind ik prachtig: "Ja maar als er gasten komen dan moet ik toch eerst het huis schoonmaken anders voel ik me niet goed en ik heb daar niet zomaar altijd tijd voor". Waarschijnlijk nodeloos te zeggen dat het huis altijd sowieso behoorlijk schoon is, of er nu iemand komt of niet.
Grappig, dat je nu weer op dit bericht reflecteert.
De inhoud van jouw bericht is zeer herkenbaar. Mijn eega heeft dezelfde 'ziekte'. Vroeger moest je bijna elke dag 1 reserve-onderbroek mee naar andere plaatsen want het kon gebeuren dat je in het het ziekenhuis terecht kwam en als je dan geen schoon ondergoed bij je had, nou............dat was me wat. De oorzaak/het letsel was derhalve minder belangrijk. Ook wij hebben 2 slaapplaatsen die nauwelijks meer benut worden. Ze worden nog wel wekelijks schoon gehouden.
Waren wij mensen maar wat gemakkelijker en meer gastvrij, zodat onderdak verkrijgen een peuleschil was.