Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsweekend Women only? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsweekend Women only?

Hengstentocht? Nieuw topic graag!
Dopen we onze tocht dan om tot de Merrie-tocht?
Leuk als het hetzelfde weekend is en we in tegenovergetselde richting rijden. Kunnen we EVEN naar elkaar zwaaien :lol:
EN je kan halverwege voor elkander koken... :lol:
:? Leuk geprobeerd Robert Jan, alweer zo'n jaloerse hengst?

Maar dit is serious business!!! Zelfs Inge Meere mag niet in de keuken komen :!:

Ook die heeft eens een vrije dag :!: :P :P
En ik ben me al aan het voorbereiden. Ik eet nu vaker een magnetronmaaltijd om er voor te zorgen dat mijn creativiteit en kooklust tegen die tijd niet uitgeblust zijn... :wink:

En natuurlijk een paar keer een try-out met een kleine groep gegadigden :wink:
Kan iemand een poll op de voorpagina zetten met de vraag "Ik vindt dat het niveau van de discussies de laatste dagen tot een bedenkelijk niveau daalt?".
Ik ben werkelijk benieuwd.
Leon
maar dan wel "ik vind" zonder t er achter... :wink:
Als ik mij verkleed als vrouw mag ik dan ook mee? :roll:

mario
mario schreef:Als ik mij verkleed als vrouw mag ik dan ook mee? :roll:

mario
als niemand in fietsshort niet merkt dat je een man bent, ben je dan wel een vent?
meer info over dit weekend aub? heb wel interesse !
waar, wanneer,...
:lol: :lol: :lol: !!!
Ik moet wel erg lachen hoor om dit draadje!
Om de mannen die nijdig zijn versus de mannen die om zoiets niet moeilijk doen.
Om de mannen die hun kans schoon zien om toch bij zo'n club meiden te infiltreren en
op de mannen die daar (in de wandelgangen) weer nijdig om zijn. Om de mannen die n.a.v. de grappige sarcastische man een eigen hengstentocht organiseren. Om de man die dit dan weer een gejat idee vind. En natuurlijk om de antwoorden van de meiden en Annetje die nu voor de hengsten moet gaan koken. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder uitpakt!

Keep on adding! :wink:
meer info over dit weekend aub? heb wel interesse !
waar, wanneer,...
Komt nog...even geduld.
Begin volgend jaar meer info.

Onder het genot van een maaltijd van Fokko (die moet immers oefenen :lol: ) gaan Marianne en ik binnenkort iets leuks bedenken.
Blanche schreef::lol: :lol: :lol: !!!
Ik moet wel erg lachen hoor om dit draadje!
Om de mannen die nijdig zijn versus de mannen die om zoiets niet moeilijk doen.
Om de mannen die hun kans schoon zien om toch bij zo'n club meiden te infiltreren en
op de mannen die daar weer nijdig om zijn. Om de mannen die n.a.v. de grappige sarcastische man een eigen hengstentocht organiseren. Om de man die dit dan weer een gejat idee vind. En natuurlijk om de antwoorden van de meiden en Annetje die nu voor de hengsten moet gaan koken. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder uitpakt!

Keep on adding! :wink:

Ja Blanche,
De ene man is de andere niet. Trouwens dat geldt ook voor vrouwen. En wat is jatten? Mag je als er al een rondje Amsterdam is geen rondje Rotterdam of Groningen organiseren?
Bert, ik vond het niet gejat hoor. Vind het eerder hilarisch ook nog een hengsten-tocht erbij.
:) Inderdaad, leuk draadje...

En de Brinta wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend....

En de (top)koks van de beide rondjes hebben onderling ook al contact... 8) :roll:

En dan nog zo'n mooi topic over vrouwen op de fiets van Suzanne, en de mooie foto's van Marten is ook weer een mooie samenwerking... 8)

dus achter de schermen...... :P

En tijdens het Sinterklaasweekend werd er zowel door de dames als de heren gestreden om de snoepstring...... :P

dus we zitten nog lang niet achter de geraniums !!!!

Veel plezier nog!
De dames krijgen in 2010 echt een voorkeursbehandeling, er wordt nl. speciaal voor hen ook nog eens een "Ladies Night" georganiseerd, klik hier.
Elandstraat 84 in Capelle aan den IJssel. Dat is toch bij Bike4travel, niet ver van de van die brug over de Maas in Rotjeknorrr.
83
Ik weet dat het voor de meeste niet dringt, maar ik rij wedstrijden. 24/01 wordt de zomerkalender vastgelegd. Als ik tegen dan een datum weet van het weekend, kan ik proberen van dat weekend geen belangrijke wedstrijd te zetten. Als dat wel het geval is, denk ik dat de wedstrijd (jaarklassement) voor het weekend gaat...

Groetjes,
Mireille
Tip voor als je datums wil afspreken met groepen:

www.datumprikker.nl

gr Fred
Is er al een datum geprikt?