Nog twee weken en dan is het zo ver!
Wie gaat er mee?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die tocht beviel zo goed dat ik hem nog eens ga doen. Ben nu van plan a.s. donderdag vanaf Sittard te vertrekken, via Eijsden en Eupen naar Monschau en dan via Malmédy weer terug naar Maastricht (zaterdag).ger1 schreef:Hallo allemaal.
Nee er wordt per dag "maar" rond de 75 tot 80 km gereden.
Chris (de Gier) heeft een deel van deze tocht gereden.
Hieronder de beschrijving door Chris.
...
Ger
Bedankt voor de tip, inderdaad geen treinen van Sittard naar Roermond.Freubelaar schreef:Voor mensen die terug naar huis willen per trein: ik zag dat komend weekend de NS werken aan een brug tussen Sittard en Roermond, waardoor dit traject per bus moet worden afgelegd. Daarin hebben ze vast geen voorzieningen voor een fiets. Misschien iets om rekening mee te houden.Cornelis
Jij en ik hebben in het verleden al genoeg reacties gestuurd denk ik, dus ze hebben er zeker over nagedacht.bert sitters schreef:Welke volslagen idioot heeft dit bedacht! Natuurlijk moet alles in orde zijn, maar moet dit echt uitgerekend op een van de drukste dagen van het jaar? De planners hebben waarschijnlijk helemaal niet nagedacht over Hemelvaart.
Bij de N.S. checken ze volgens mij dagelijks de evenementen kalender van "De Wereldfietser".Leon schreef:Jij en ik hebben in het verleden al genoeg reacties gestuurd denk ik, dus ze hebben er zeker over nagedacht.
Het is daarna een paar jaar goed gegaan, maar nu is het ineens weer totaal mis!Leon schreef:Jij en ik hebben in het verleden al genoeg reacties gestuurd denk ik, dus ze hebben er zeker over nagedacht.bert sitters schreef:Welke volslagen idioot heeft dit bedacht! Natuurlijk moet alles in orde zijn, maar moet dit echt uitgerekend op een van de drukste dagen van het jaar? De planners hebben waarschijnlijk helemaal niet nagedacht over Hemelvaart.
Leon