Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waarom rijdt niet iedereen op een ligfiets? - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Waarom rijdt niet iedereen op een ligfiets?

162 berichten

Ik denk dat veel ligfietsers juist tot de 'sportieve' categorie behoren: die vinden snelheid belangrijk, kunnen er slecht tegen dat ze tijdens het klimmen worden ingehaald door de 'bukfietsers' die ze op de vlakte nog achter zich lieten en gaan vervolgens hun knieën forceren om niet achter te blijven.
Dat klopt, ik haal, als 'bukfietser met bagagedragers voor en achter in mijn gewone kloffie' op het vlakke altijd ligfietsers in. Daar kunnen ze helemaal niet tegen, binnen no time proberen ze mij weer in te halen. Meestal blijft het voor hen echter bij 'in m'n achterwiel hangen'.

Re:

whave schreef:Dat klopt, ik haal, als 'bukfietser met bagagedragers voor en achter in mijn gewone kloffie' op het vlakke altijd ligfietsers in. Daar kunnen ze helemaal niet tegen, binnen no time proberen ze mij weer in te halen. Meestal blijft het voor hen echter bij 'in m'n achterwiel hangen'.
Prachtig!!! En hoe hard rijd jij op zo'n moment?