En het is nog lelijke dan het nieuwe WF-logom-gineering schreef:
Het 'fellatio' logo van de olympische spelen koste ukp 400.000, hebben we nog mazzel
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vier ton pond lijkt wel erg veel, maar je moet je wel bedenken dat uit dit (naar mijn smaak lelijke) Londense OS-logo verschillende varianten bestaan. Die vraagt voor een groot billboard een heel andere resolutie dan voor postzegels. En dan de zeefdruk voor stickers, besturingsprogramma voor het weven van stoffen badges of bedrukken van vlaggen, het gieten van metalen theelepels, het slaan van de medailles en wat nog veel meer! Daarvoor is één ontwerptekening niet afdoende genoeg. Als onze WF hetzelfde zou gaan doen als hierboven beschreven, raakt de kas van onze penningmeester meer dan leeg....m-gineering schreef:
Het 'fellatio' logo van de olympische spelen koste ukp 400.000, hebben we nog mazzel
Heb ik wat gemist dan? Ik zat 's ochtends een paar tafeltjes verder maar daar heb ik niet nieuwe logo niet gezien. Ik kwam het alleen tegen op een foldertje dat ik bijna overal zag liggen.Loes van den Bergen schreef:Arno, Hans,
Dank voor de uitleg en mentale ondersteuning.
'k Heb genoten van de eerste beursdag, onder het wakend oog van het nieuwe logo
Loes
Wie ontwerpt er een mooi wereldfietslogo voor het forum?Leon schreef:Ik denk dat de vraag of het logo mooi is inmiddels wel omgezet kan worden naar de constatering dat het forum iets is dat naast de vereniging bestaat.
Leon
Volgens mij heeft de site nu geen favicon meer. Wel ooit gehad, een fietsertje zag je dan, zoals hierboven. Dat is heel duidelijk, hoe klein dat ikoontje ook is. In Chrome zie je nu een wereldbolletje. Dat had zomaar het officiële favicon kunnen zijn .peterv schreef:Loes van den Bergen schreef:Is dat technisch een probleem, iets met favicon?Een 'favicon' is op de keeper beschouwd alleen het icoontje wat in de adresbalk van een browser getoond wordt (en in de lijst met favorieten):maaike pfann schreef:het grootste bezwaar van het huidige logo is dat het onbruikbaar is als 'favicon' op internet.
Er zal tevens mee worden bedoeld een account-afbeelding zoals bv op Twitter:
waar het handiger is om een vierkant logo te voeren, meestal afgeleid van het volledige logo.
Maar met een beetje creativiteit is van ieder logo een goede vierkante afgeleide te maken, dus om dat als grootste bezwaar aan te voeren gaat wat ver. Op zich wordt het tegenwoordig meestal wel al meegenomen bij het ontwerp van een nieuw logo.
O ja, daar gaat ie:Frank schreef:Op de website is die favicon wel zichtbaar (Firefox en Safari), op het forum niet.
In het verleden wel, ben er zelf mee begonnen.vincent schol schreef:O ja, daar gaat ie:Frank schreef:Op de website is die favicon wel zichtbaar (Firefox en Safari), op het forum niet.
file