Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 71 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3755 berichten
Ik heb nog een mooi zadel voor je te koop, die misschien wel goed voor je is:

selle royal respiro relax voor 35 euro.
06-44545044

Mario
supermario schreef:Ik heb nog een mooi zadel voor je te koop, die misschien wel goed voor je is:

selle royal respiro relax voor 35 euro.
06-44545044

Mario
Laat dat nu degene zijn die ik er net heb afgeschroefd ;)
Toch bedankt voor het aanbod.

mvg
Zo zie je maar hoe persoonlijk een zadel is. Wij hebben samen dit type zadel maar het model voor een spotiever houding. Dus het zadel is smaller gebouwd. Voor ons zijn dit de beste zadels die we tot nu toe hebben gekocht.

Wat is je gemiddelde snelheid. Is volgens mij van heel veel belang. De druk van het zitten op je zadel wordt daar toch door bepaald.
multiwgb schreef:Zo zie je maar hoe persoonlijk een zadel is. Wij hebben samen dit type zadel maar het model voor een spotiever houding. Dus het zadel is smaller gebouwd. Voor ons zijn dit de beste zadels die we tot nu toe hebben gekocht.

Wat is je gemiddelde snelheid. Is volgens mij van heel veel belang. De druk van het zitten op je zadel wordt daar toch door bepaald.
Ik denk dat ik maar even een nieuw topic start en zal daar antwoorden, goed?

mvg

ps. Onder dit topic: http://www.wereldfietser.nl/phpBB/viewt ... 23&t=17917 ben ik verder gegaan met oprechte excuses!
Frans53 schreef:
multiwgb schreef:Zo zie je maar hoe persoonlijk een zadel is. Wij hebben samen dit type zadel maar het model voor een spotiever houding. Dus het zadel is smaller gebouwd. Voor ons zijn dit de beste zadels die we tot nu toe hebben gekocht.

Wat is je gemiddelde snelheid. Is volgens mij van heel veel belang. De druk van het zitten op je zadel wordt daar toch door bepaald.
Ik denk dat ik maar even een nieuw topic start en zal daar antwoorden, goed?

mvg

ps. Onder dit topic: http://www.wereldfietser.nl/phpBB/viewt ... 23&t=17917 ben ik verder gegaan met oprechte excuses!
Toppie, thanks!
Gebouwd als toerfiets voor dagtochtjes etc., maar ik hoop er ooit nog eens wat langer op uit te trekken. De fiets is er alvast klaar voor :D

Singular Peregrine:
Afbeelding
Bocky schreef:Gebouwd als toerfiets voor dagtochtjes etc., maar ik hoop er ooit nog eens wat langer op uit te trekken. De fiets is er alvast klaar voor :D

Singular Peregrine:
Afbeelding
het wordt steeds mooier hier!
Geen chainglider op je voorblad nodig? En wat voor (polder)verzet draai je?
Bocky schreef:Gebouwd als toerfiets voor dagtochtjes etc., maar ik hoop er ooit nog eens wat langer op uit te trekken. De fiets is er alvast klaar voor :D

Singular Peregrine:
Afbeelding
Met een mooie Rotorcrank erop... nice!
Polderverzet met een 38 voor en een 7-speed 13-21 (?) achter. Op het vlakke draait dat perfect.
Op de Rotor past een 2e kleiner blad, mochten die bergen er ooit komen...

Chaingliders zijn m.i. overbodig.
Bocky schreef:Polderverzet met een 38 voor en een 7-speed 13-21 (?) achter. Op het vlakke draait dat perfect.
Op de Rotor past een 2e kleiner blad, mochten die bergen er ooit komen...

Chaingliders zijn m.i. overbodig.
Op asfalt zou je zonder kunnen, maar als het hobbelig wordt.... kennelijk valt het mee. Hoe bevallen schijfremmen op zo'n fiets?
AB schreef:
Bocky schreef:Polderverzet met een 38 voor en een 7-speed 13-21 (?) achter. Op het vlakke draait dat perfect.
Op de Rotor past een 2e kleiner blad, mochten die bergen er ooit komen...

Chaingliders zijn m.i. overbodig.
Op asfalt zou je zonder kunnen, maar als het hobbelig wordt.... kennelijk valt het mee. Hoe bevallen schijfremmen op zo'n fiets?
Zullen mechanische zijn... wat is het? Avid BB7 met racegrepen?
Ik heb op de MTB (een Swift :P ) ook een enkel voorblad en zelfs daar valt de ketting er niet af. Al is dat blad wel een stalen Surly blad met volle tanden.

Remmen zijn idd Avids BB7 met CaneCreek grepen. Dat remt prima, iets lastiger af te stellen. De remkracht zit tussen een goede race rem en hydraulische schijfrem in.
Ja, daar komt ie dan....

Klik op de afbeelding om naar Flickr te gaan om de tags te kunnen lezen 8)

Afbeelding
Gear Talk Shanecycles

En om te lezen wat wel of niet werkt heb ik uiteraard ook "Gear Talk"

Enjoy
Shane schreef:Ja, daar komt ie dan.... {afbeelding Flickr}
Wat je ziet zijn vooral tasjes. Vaak niet te vermijden, maar het valt me op.
Leon
Wat is dat voor mes, een machete? :lol:
@ Leon, helaas waar maar als ik die ook ga uitpakken is dat een "exploded view" die niet in mijn 14mm lens gaat passen :)

@ Leo . Brief opener......
Een pee-bottle??? :shock:
Shane schreef:@ Leon, helaas waar maar als ik die ook ga uitpakken is dat een "exploded view" die niet in mijn 14mm lens gaat passen :)
Tijd voor een weekend Parijs, daar staat een hoog statief :D
Maar daar doelde ik niet op. Ik bedoelde dat het gewicht van alle tassen en tasjes flink kan oplopen. De tasjes die je ziet zitten namelijk ook weer in (fiets)tassen.
Leon
gios schreef:Een pee-bottle??? :shock:
Yup mijn Hubba Hubba is en-suite.
:roll:
@Leon : Zeker waar, maar tegenwoordig heb ik 15kg minder water mee en 3kg minder eten, Geen 65L rugzak of wandel stokken meer mee. De tassen geven wel veel gemak en overzicht, dus dat paar honderd gram of kilo geloof ik wel.... :lol:

Ooh en ik ben van dat klote exped af dus scheelt ook weer een half kilo..

Zou dat statief in Parijs in het categorie lichtgewicht vallen :wink:
Shane schreef:@Leon : Zeker waar, maar tegenwoordig heb ik 15kg minder water mee en 3kg minder eten, Geen 65L rugzak of wandel stokken meer mee. De tassen geven wel veel gemak en overzicht, dus dat paar honderd gram of kilo geloof ik wel.... :lol:

Ooh en ik ben van dat klote exped af dus scheelt ook weer een half kilo..
Grammenjagen tijdens zo'n lange droomreis heeft geen zin..... en je zult vast al wat zijn afgevallen of hebben ze daar ook veel drive-inn's?

Heb je dat matje in opgeblazen toestand overdag in de zon (in de tent) laten liggen?.... zo zijn de compartimenten bij de mijne eens van binnenuit weggesmolten..... overdag leeg laten lopen is wat ik nu doe..... en alleen opblazen als de zon achter de horizon is verschenen.