Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat betref die mortality rate van 0,23, zoek het internet eens af op het begrip "prevention paradox".
Ik ben op het moment bezig een rondje 'Oosten' te maken.Joris Flemming schreef: ↑vr 30 jul, 2021 22:12Soms denk ik bij het lezen van dit soort berichten dat de Middeleeuwen nog niet zo ver terug zijn.
Als je mijn berichten in deze thread gelezen had dan had je geweten dat daar waar je je in de praktijk om de 48uur moet laten testen ook een heel goede testinfrastructuur is, ik kwam al snel 4-5 testcentra per dag tegen op m'n route, zonder er naar te zoeken. Met wat zoeken nog meer. Dus prima te doen (alhoewel ik mij als gevaccineerde niet hoefde te laten testen).
Op deze website kun je plekken vinden waar je op een normale wijze naar binnen mag. Al betwijfel ik of je er gezien het aantal deelnemers een volledige vakantie mee kunt uitstippelen.ericplan schreef: ↑wo 28 jul, 2021 18:53In Frankrijk is vanaf 9 augustus de "pass sanitaire" verplicht voor de toegang tot lange-afstandsreizen, café's, restaurants, centres commerciaux enz. Jongeren tot 17 jaar zijn voorlopig vrijgesteld.
https://www.gouvernement.fr/info-corona ... -sanitaire
In Duitsland en Denemarken gratis.
Dat is ook maar een mening... Toen ik me in NL voor een *gratis* test aanmeldde, kon ik *snel* op diverse locaties *vlakbij* terecht.
Dan heb jij geluk. Dat kan per regio verschillen.
In Frankrijk was het gratis, maar moet je sinds kort betalen. De Fransen gingen liever voor een gratis test dan voor een gratis vaccinatie.Ivo Miesen schreef: ↑za 31 jul, 2021 11:32In Duitsland en Denemarken gratis.
Projecteer de Nederlandse realiteit niet op het buitenland. Dat het hier bagger georganiseerd is betekent niet dat het in het buitenland ook bagger georganiseerd is.
Heel veel fransen zijn niet van het vaccineren, vòòr corona ook al niet.
Wederom slecht gelezen, dat geldt alleen voor lange afstandstreinen, niet voor de forenzentreinen.fud0 schreef: ↑za 31 jul, 2021 13:49Heel veel fransen zijn niet van het vaccineren, vòòr corona ook al niet.
Door de testen niet meer gratis te maken, worden wederom, weer meer mensen gedwongen zich te laten vaccineren, omdat het onbetaalbaar wordt, oa. als je iedere dag met de trein naar het werk moet..
Niet wat ik lees uit http://atlas.ecdc.europa.eu/public/index.aspx. Maar dat is natuurlijk ook maar een mening.
Heel veel fransen zijn niet van het vaccineren, vòòr corona ook al niet.