Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 63 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3751 berichten
Leon,

ik dacht dat jij altijd zweerde bij 28 inch, waarom ben je van je geloof af gevallen? Waarom zonder spatborden?

Mario
quote="supermario"
>Ik dacht dat jij altijd zweerde bij 28 inch
Vooral omdat het handig is om maar één wielmaat in het schuurtje te hebben.
>waarom ben je van je geloof af gevallen?
Super Angebot, letzte chance! Ze hebben nog een grote versie.
>zonder spatborden?
Had ik al 3 jaar en bevalt goed.
Leon
Het is een beetje valsspelen, want ik denk niet dat ik er vaak mee op vakantie zal gaan, hoogop een meerdaagse wintertocht. Maar ik wou hem toch even laten zien. Mijn fietser.be WAW.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

grtjs, Walter
waltertje schreef:Het is een beetje valsspelen, want ik denk niet dat ik er vaak mee op vakantie zal gaan, hoogop een meerdaagse wintertocht. Maar ik wou hem toch even laten zien. Mijn fietser.be WAW.

fotows

grtjs, Walter
Prachtig ding, alles uiteindelijk goedgekomen dus?
Hij is helemaal te WAW Walter, geweldig!
Ben blij voor je dat 'ie weer terecht is.

Frank
Hij is inderdaad weer terug en inmiddels is de schade gerepareerd. Je ziet er niks meer van, hij is alleen wat zwaarder geworden. Zal nu iets van 27 kg wegen. Maar hij is ook stijver op blijkbaar belangrijke plekken: hij rijdt beter dan eerst.

Grtjs,

walter
Lang gespaard, nu eindelijk in bezit:

Afbeelding
Iets grotere versie (weet niet of het forum die af kan beelden): http://farm8.staticflickr.com/7050/6987 ... a127_b.jpg

Wat een feest, rijden op deze fiets, niet te geloven.
M. schreef:Lang gespaard, nu eindelijk in bezit:

Afbeelding
Iets grotere versie (weet niet of het forum die af kan beelden): http://farm8.staticflickr.com/7050/6987 ... a127_b.jpg

Wat een feest, rijden op deze fiets, niet te geloven.
mooiste fiets ter wereld
Indeed. Titanium I presume?
@M, idd mooi karretje, neem aan dat je die niet hebt gekocht om mee naar de supermarkt te gaan.. Zijn er al mooi plannen?

Btw is de positie van je zadel in de klem van de zadelpen goed? Bedoel ermee tezeggen of de klemming wel tussen de aangegeven posities staat?
Volgens mij is dit een Stylo zadelpen met een 25mm setback, zadel lijkt vrij ver naar voren te staan. Maar heb geen ervaring met Brooks zadels oid.
@Patria Ti inderdaad! Heerlijk zoals de fiets omgaat met kleine oneffenheden.

@kenben ik denk dat het zadel prima staat, al is deze positie nog niet definitief denk ik. Maar ja, alles is spiksplinternieuw, ik kom er vanzelf achter.
Qua planning, ik wil dit jaar de GDMBR gaan doen (mede geïnspireerd door AB - ik ga alleen van noord naar zuid), ik heb in ieder geval drie maanden verlof. Wat de toekomst verder brengt weet ik nog niet, ik heb alleen een donkerbruin vermoeden dat die drie maanden beslist niet het einde van het verhaal zullen zijn :lol:.
M. schreef:@Patria Ti inderdaad! Heerlijk zoals de fiets omgaat met kleine oneffenheden.

@kenben ik denk dat het zadel prima staat, al is deze positie nog niet definitief denk ik. Maar ja, alles is spiksplinternieuw, ik kom er vanzelf achter.
Qua planning, ik wil dit jaar de GDMBR gaan doen (mede geïnspireerd door AB - ik ga alleen van noord naar zuid), ik heb in ieder geval drie maanden verlof. Wat de toekomst verder brengt weet ik nog niet, ik heb alleen een donkerbruin vermoeden dat die drie maanden beslist niet het einde van het verhaal zullen zijn :lol:.
Met drie maanden de tijd heb je ook nog leuk tijd voor uitstapjes. Wel in Jasper beginnen en vanuit Antelope Wells nog even doorfietsen naar het begin van de Arizona Trail om daarna nog mooi even de Parken in Utah mee te pikken. Terugvliegen vanuit Salt Lake City, heenvliegen op Vancouver en dan met de trein naar Jasper. Maar met drie maanden kun je het eerste stuk in Canada ook nog wel fietsen. .

Voordragers demonteren, frametasje kopen, en grijze remblokken vervangen door groene blokken. Achterband eventueel een Mondial, bij mij haalde de Extreme de finish niet. Ook niet echt bestendig tegen goatheads in NM.

Succes met je reis en fiets. Mooie reis die GDMBR! Neem voor de zekerheid toch maar een waterfilter mee :)
AB schreef:
M. schreef:Lang gespaard, nu eindelijk in bezit:

Afbeelding
Iets grotere versie (weet niet of het forum die af kan beelden): http://farm8.staticflickr.com/7050/6987 ... a127_b.jpg

Wat een feest, rijden op deze fiets, niet te geloven.
mooiste fiets ter wereld
WOW wat een beauty zeg, echtwaar een prachtige fiets! Ik zou de fiets voorlopig maar niet poetsen voordat het dievengilde er lucht van krijgt :lol:
waar is het slot? :roll: :lol:
Wat een mooie fiets die ORTi!!!!
Welke maat is het?
Heel veel fietsplezier toegewenst.
Bij de ETiR zit er wel standaard een slot op.
Slot bij de ORTi past helaas niet vanwege de achtervork breedte voor de extreem brede banden.
Er zijn hier wel oplossingen voor bedacht (bel Rijwielpaleis Bilthoven maar eens).
Persoonlijk vind ik de oplossing die ik gezien heb niet zo mooi.
Bij zo'n mooie fiets zou ik voor een heel solide slot gaan (b.v. ABUS met 15 sterren).
Frits
De middenmaat, Frits. Bedankt! :)

Een slot is toch helemaal niet nodig, alleen wereldfietsers herkennen deze fiets ;). In Nederland laat ik hem niet alleen, of eigenlijk in heel Noordwest-Europa niet, denk ik.

Ik wil best een scheepsketting kopen om hem aan een bruggehoofd vast te zetten als ik ergens boodschappen ga doen, maar dat is ook weer niet zo praktisch. Ik denk dat in het buitenland niet zoveel nodig is aan sloten toch? Zelfs niet voor deze.
Vandaag een eerste "echte" dagtocht ermee gereden (95 km), het begin van een mooie vriendschap :lol:.

Groeten,

Maarten
De laatste der Mohikanen (uit productie)
Avagon Rohloff randonneur:
Afbeelding
m_nu schreef:De laatste der Mohikanen (uit productie)
Avagon Rohloff randonneur:
Afbeelding
belachelijk mooie fiets, begin zelfs te wennen aan die onooglijke-kleine- zadelpen+onooglijke-hoge-stuurpen-combinaties :D
fietstasje moet natuurlijk ook van leer zijn toch?
begin zelfs te wennen
Wat dit forum al niet met je doet eh :D
m_nu schreef:
begin zelfs te wennen
Wat dit forum al niet met je doet eh :D
ja, mag wel oppassen. gelukkig zijn mijn eigen fietsjes altijd mooier, beter, blablabla etcetera, want ja, wat je niet hebt kun je niet missen en op een foto kun je niet zelf fietsen :)
PS dit soort fietsen verdienen natuurlijk wel een witte achtergrond en een opname in 65Megapixels.