Mooi!Pat schreef:fatbike met trapondersteuning

Het mooist is natuurlijk eentje met fatbike bandjes, bestaan die ook toevallig? lijkt me nl wel cool. Jammer alleen dat je er een kind voor nodig hebt.

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mooi!Pat schreef:fatbike met trapondersteuning
Dat is vaak zeg, 1-2x per jaar. Maar ze hebben wrs door strand, zout en pekel veel te lijden? Hier is alleen de barre wintertemperatuur en soms een zwemtochtje wat mss het vet aantast. Maar ik ga ze voor de zekerheid toch ook wat vaker inspecteren, tis echt een kleine moeite.Pat schreef: Ik controleer ongeveer 1-2x per jaar de headset van mijn pugsley. Ik kom meestal een hoop troep tegen.
Is nooit in me opgekomen om hem te verplaatsen en heb dat net gedaan, zit idd veel mooier! Had de kabel al vaak met een tyrap vastgezet maar dat brak altijd dus liet hem op een gegeven moment maar los zitten.Thanks weer voor de tip Patrick.Ik zag op een eerdere foto van je pugsley dat de remkabel van de voorrem een lastige bocht buitenom maakt. Kun je niet beter deze via de binnenzijde van de vork laten lopen?
Kwam er al snel achter dat ie fout zat, had alleen nog maar een oud Sami-winterpad omhoog gefietst (sneeuwscooterpad voor rendierhouders). Nou ja, ik had toen nog geen één fatbike-spiertje en heb meer geduwd dan gefietst. Maar toen het na een halve dag omhoogduwen tijd werd om leuk naar beneden te raggen werd ik toch wat benauwd. Het fietste nl niet lekker, stuurde wat kort, zenuwachtig en leek alsof hij veel meer stuiterde. Maar kan ook goed verbeelding zijn hoor want ik kende de fiets nog niet goed en ook niet mijn eigen kunnen, dat is mss wel belangrijker. Maar iig kwam ik er toen achter dat ie verkeerd zat en heb hem snel weer goed gezet. Suf hè?Matthie9001 schreef:Merk je overigens niet een verschil in stuurgedrag nu de vork goed om zit?
Als er een beginnersfout-topic bestond stond ik hoogstwaarschijnlijk op nr 1.Friso* schreef:Hahahaha. Practice makes perfect zullen we maar zeggen
Je kunt natuurlijk ook overdrijven ..ThierryP schreef:Zolang je je fietshelm maar correct op hebt ...![]()
We maken allemaal fouten dat hoort erbij. Een deel van de lach is omdat beginnerfouten herkenbaar zijn en/ of aan die van onszelf doen denken en een deel omdat je het zo levendig kan opschrijven.Yopie schreef: Als er een beginnersfout-topic bestond stond ik hoogstwaarschijnlijk op nr 1.![]()
Heb al heel wat foutjes gemaakt en geloof allemaal met de fattie, is blijkbaar een gevaarlijke fiets. Zoals onvrijwillige zwempartijtjes, veelvuldig door ijs gezakt, een drybag die vrolijk een ravijn inrolde (zat slaapzak plus tentje in dus moest toch naar beneden klimmen), höpeloos verdwaald terwijl ik net al het voedsel had opgegeten, een loopbrug met een bordje 'Verboden! Instortgevaar! Ga terug!' maar ik dacht dat geldt alleen voor dikkerds, m'n enige broek bij een wasbeurt door een snelstromende rivier laten ontfutselen (dat was pas echt errug, met m'n blote kont achter die broek aan, die had een snelheid! en hij zonk steeds als ik hem met veel moeite en geklauter over rotsblokken bijna kon grijpen).
![]()
Friso* schreef: We maken allemaal fouten dat hoort erbij. Een deel van de lach is omdat beginnerfouten herkenbaar zijn en/ of aan die van onszelf doen denken en een deel omdat je het zo levendig kan opschrijven.
Jij bent gewoon slimmer ...Smitty schreef:Grappig want het eerste wat ik zag, is dat de schijfrem aan de verkeerde kant zit; is dat ook niemand anders opgevallen?
... alhoewel haha.Ik ben wel eens een uur bezig geweest met het nakijken van de bedrading van mijn fietscomputer; kon maar niet vinden waarom hij het opeens niet meer deed; bleek ik mijn voorwiel verkeerd om te hebben teruggezet![]()
Was die niet van ene Fred Flintstone?_Peter_ schreef:Ik kwam net deze tegen op twitter, ik denk wel zo'n beetje de vetste (en oudste) tot nu toe.
https://pbs.twimg.com/media/Cmi1XNoXYAAolM3.jpg
Travelmaster schreef:Was die niet van ene Fred Flintstone?_Peter_ schreef:Ik kwam net deze tegen op twitter, ik denk wel zo'n beetje de vetste (en oudste) tot nu toe.
https://pbs.twimg.com/media/Cmi1XNoXYAAolM3.jpg