Bedankt voor het meedenken en de tips, fijn! Morgenmiddag ga ik de oversteek wagen, denk idd eerst zwemmend met de hard opgepomte fattie en daarna over de brug met de bagage heen en weer. Had nog niet bedacht dat die volgorde weleens de juiste kan zijn als het zwemmen mislukt. Hout om het drijfvermogen te vergroten is ook een slimme! gewoon een boomstammetje aan de fiets binden en dan haalt ie zeker weten een paar km (ja nu heb ik nog praatjes ).
Twijfel ook nog över schoenen: zal ik wel of niet met ze het water ingaan. Goed als bescherming tegen scherpe rotsen en enge slijmerige planten die blote voeten grijpen. Maar daarna zijn ze erg nat en het zijn stevige schoenen die niet snel drogen dus das weer onhandig. Maar zonder schoenen zwemmend naar de overkant betekent met blote voeten over die staalkabel terug en dat is denk ik ook niet verstandig. Tja ..
En je hebt gelijk dat ik gewoon rustig de tijd moet nemen, lekker genieten van wat er op je pad komt is altijd het beste, soms wil ik dat nog weleens vergeten.
En thanks, leuk om de reacties te lezen. Nu eerst maar eens proberen te slapen, de zon gaat hier niet meer onder en dan weet je niet zo goed of vandaag nou morgen of gisteren is. Dat merk je ook aan de bosvogels, die blijven maar kwetteren, zingen en babbelen en willen ook niet naar bed. Zal morgen ook proberen een foto van de zwemmende fattie te maken, das natuurlijk leuk!
Twijfel ook nog över schoenen: zal ik wel of niet met ze het water ingaan. Goed als bescherming tegen scherpe rotsen en enge slijmerige planten die blote voeten grijpen. Maar daarna zijn ze erg nat en het zijn stevige schoenen die niet snel drogen dus das weer onhandig. Maar zonder schoenen zwemmend naar de overkant betekent met blote voeten over die staalkabel terug en dat is denk ik ook niet verstandig. Tja ..
Er loopt een heel smal dichtgegroeid looppaadje naar de brug, waar dat aan de overkant heengaat weet ik niet, dat is altijd afwachten want ze staan nooit op kaarten (deze loopbrug trouwens ook niet). Vaak verdwijnt zoän spoor in de zomerse begroeing en verdwaal je, een rondje lopen en op dezelfde plek uitkomen is wdb ook erg gemakkelijk._Peter_ schreef:Waar gaat de loopbrug naar toe? en hoeveel van die dingen kom je nog tegen op je route? Als je de tijd hebt maakt het eigenlijk niet uit wat je doet, [..]
En je hebt gelijk dat ik gewoon rustig de tijd moet nemen, lekker genieten van wat er op je pad komt is altijd het beste, soms wil ik dat nog weleens vergeten.
Ja maar in het zuiden zijn ze gek, daar weten ze niet dat fietsen veel leuker is!Misschien had je net als veel Zweden beter golf als hobby kunnen nemen. Het leek wel of ieder dorp aan de westkust er 1 heeft. (tussen Malmö en Gothenburg dan)
En thanks, leuk om de reacties te lezen. Nu eerst maar eens proberen te slapen, de zon gaat hier niet meer onder en dan weet je niet zo goed of vandaag nou morgen of gisteren is. Dat merk je ook aan de bosvogels, die blijven maar kwetteren, zingen en babbelen en willen ook niet naar bed. Zal morgen ook proberen een foto van de zwemmende fattie te maken, das natuurlijk leuk!