Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dankje! Die heb ik dus ook in bestelling staan, maar nu vond ik ook nog een stuurpen en voorbouw in 1 waar de maten kloppen, dus 22,2 met wig en stuurpen er aan vast die een 31,8mm stuur pakt. En in het zwartbdr schreef: Ik had het nog niet door maar heb jij een adapter nodig van 22,2mm met wig naar 1 1/8" om een A-head stuurpen te monteren? Die heb ik hier nog liggen...
Hoi Frans,
Ik heb een tubus cargo drager. De bidonhouders zijn standaard bidonhouders met een bevestiging die ik bij de Decathlon heb gevonden. https://www.decathlon.nl/p/universele-b ... mc=8339445. Ik ben benieuwd hoe die het op langere termijn houden. Tot nu toe zitten ze goed vast.
Fietsen slapen buiten, radical cyclone slaapt binnen. We stonden voor de vraag of we met twee 2p tenten zouden gaan (hebben we, waarvan één aan het eind van zijn levensduur) of met één grote. Veel wikken en wegen, een tent is één groot compromis (en twee tenten is nog steeds één groot compromis). Het aanbod in 4/5 persoons, zithoogte, riante entree en tot ~7kg is niet heel groot. Deze tent irl zien staan heeft eigenlijk wel de doorslag gegeven.