Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Asus Eee PC, € 299,-, 920 gram - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Asus Eee PC, € 299,-, 920 gram

ottovds schreef: - de erg dure SSD varriant van de macbook air is goed bestand tegen schokken, omdat de Harddisk geen bewegende onderdelen bevat.
De Sony Vaio-concurrenten (veel andere serieuze zijn er niet echt, met dezelfde mogelijkheden) kosten toch hetzelfde. M.a.w.: de Sony's zijn duurder, bijv. omdat het ontbreekt aan een virusvrij besturingssysteem (tenzij je weer zo'n niet-alles-filterende stroop erop installeert).
Robertjan schreef:
ottovds schreef: - de erg dure SSD varriant van de macbook air is goed bestand tegen schokken, omdat de Harddisk geen bewegende onderdelen bevat.
De Sony Vaio-concurrenten (veel andere serieuze zijn er niet echt, met dezelfde mogelijkheden) kosten toch hetzelfde. M.a.w.: de Sony's zijn duurder, bijv. omdat het ontbreekt aan een virusvrij besturingssysteem (tenzij je weer zo'n niet-alles-filterende stroop erop installeert).

Met de beste wil van de wereld heb je bepaalde software ook nooit op so'n sony hoor. Ik denk aan iLife dat bij iedere mac zit, maar ook aan iWork, Aperture en Final Cut Studio... ook de macsafe, wat een erg handig extra'tje is heeft geen enkel andere fabrikant in huis.
Eigenlijk is de MacBook Air dus "goedkoop" :!: :lol: Al blijft het voor een aantal mensen "veel geld" voor een notebook.
(Let op het juiste gebruik van de Nederlandse taal in deze zinnen... :wink:)
Robertjan schreef:Eigenlijk is de MacBook Air dus "goedkoop" :!: :lol: Al blijft het voor een aantal mensen "veel geld" voor een notebook.
(Let op het juiste gebruik van de Nederlandse taal in deze zinnen... :wink:)
geef ik gerust toe. Kwestie van weten wat je voor je geld krijgt hé ;)
In Bangkok wordt de 7 inch/4g versie al voor 7500 baht aangeboden, dus zo'n 150 euro. Kun je eigenlijk niet laten liggen (heb ik toch gedaan...)