Hi Gaele,eindgebruiker schreef:Afbeeldingen op het forum worden altijd extern gehost. We hebben geen invloed op de grootte daarvan, en we kunnen ze ook niet zelf resizen. (In de forumregels staat dat de bestandsgrootte een verantwoordelijkheid van de gebruiker is.) Mogelijk gaan we zelf nog eens afbeeldingen hosten, maar niet op korte termijn.fietsjunks schreef:Ik had een vraag over de foto-breedte. Die staat nu op max 850px, heb ik op zich geen moeite mee, maar is het mogelijk dat evt. wat bredere foto's automatisch geresized worden? Je zou misschien wel een max bestandsgrootte kunnen aanhouden, zodat dan geen superzware foto's geplaatst worden.
Ik vraag ook niet om ze intern te hosten of om de bestanden te verkleinen qua MB's, ik vraag alleen of ze onder een bepaalde bestandsgrootte automatisch geresized kunnen worden qua breedte/hoogte. Daar moet toch wel een plugin voor zijn?
Voorbeeldje, ik verklein mijn foto's bijvoorbeeld tot 1280px breed voor gebruik op het web, iets van 300-400kb groot. Die foto is dus te breed voor dit forum als ik ernaar link. Nu kan ik ze natuurlijk nog een keer verkleinen tot 850px of (dat is dus mijn een vraag/wens) dit forum krijgt een plugin om foto's breder dan 850px automatisch te resizen. Als dat niet kan, is dat ook een antwoord. Het is maar een wens/vraag.
Gr. Ellen